Renate D Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Hadde d jo såå fint med faste tider å sove på på dagtid..men nå da han er blitt 4 1/2 mnd er d kaos i systemet.. før var d først 2-3 timer på formiddagen, så ca 1 time på ettermiddagen før kveld klokka 19.. nå er d bare tull! sover først 45 min, for så å være oppe ei stund, så kaaaanskje 1-2 timer etterhvert.. å ettermiddagsluren blir litt i seneste laget.. men like fult kveld klokka 19.. rare vesner disse barna.. hehehe..
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Helt enig, her er det også kaos, hadde også en veldig fin rytme til mandag, da ble det kaos (hun er snart 4.5 måned). Før var det så enkelt, når hun ble sutrete var det bare å se på klokka, og da skjønte jeg, åja, nå er det leggetid, men nå er hun sutrete, så vet jeg ikke hva det er, skrek ofte når jeg la henne, men det viste seg allikevel at hun var trøtt. Hvordan merker du endringene (utenom at hun sov kortere)?
nungo Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Dessverre er det bare å venne seg til det :-) De fleste barn har det med å endre rutiner nok så ofte - akkurat som man tror man har funnet en rytme, så finenr de på noe nytt :-) Men det finens selvsagt de babyer som holder faste sovetider lenge; har bare inntrykk av at det er ganske få. Jeg er fornøyd så lenge hun holder fast leggetid kl. 19, så får jeg heller leve med litt "tull" om dagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå