Gå til innhold

Hvorfor er det så mange som....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....tar seg nær av/reagerer på hva andre mennesker sier om babyene deres?

Jeg mener IKKE å kritisere noen, men bare undrer meg over at så mange ikke liker at folk kommenterer str på baby, utseendet (at den har mye/lite hår osv) .

Jeg har en stor fiiiin gutt med ikke så mye, men tydelig rødlig hår. De fleste som møter han sier han er stor, sterk,lang, tjukke lår, lite hår osv. Men jeg har aldri blitt lei meg for det, for det er jo sant....Jeg opplever at de fleste sier det fordi de synes han er søt,morsom, deilig - for det er jo de fleste babyer ! Uansett hvor store eller små de er. Personlig synes jeg det hadde vært rart om det ikke kom noen kommentarer i det hele tatt, DA ville jeg kanskje tenkt at de ikke syntes babyen min var søt....for han er jo verdens søteste og deiligste! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo,for når du har fått høre det hver dag siden fødsel opptil flere ganger om dagen.Vekta i vårt tilfelle.

Faren var overvektig som liten og mye mobbet.Jeg har alltid vært for tynn.

Jeg har vært kjempe redd for fremtiden hans,og trodde han var overvektig inntil kontrollen.

Han er helt ``normal`` og følger sin kurve.

Min gutt er selvsagt verdens nydligste og beste.

Alle sier han er så utrolig nydelig:=)

Men vekta i fremtiden gjør at jeg tar meg nær av andre som hele tiden kommenterer det.

han veide 4 kilo ved fødsel og 54 lang.

nå er han snart 4 mnd og veier 1,7 kilo og er 66 lang.

Bryr meg ikke så mye nå lengere...

men med hormonfaenskapet i begynnelsen blir man ekstra nærtagen!!

Fikk høre det konstant fra sykehuset(vi er der titt og ofte),familie,fremmende,venner osv

Skrevet

7,5 kilo skulle det stått:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...