kei80 Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 *sterk lukt av urinen *mørkegul urin *åpen nedentil *trøtt hele døgnet *forsterket smak og luktesans *tissetrengt/ofte på do *hissig!! *sulten/uten mavemål *sterk sexlyst Etter uke 5: *store og mørke areola *mye utflod *sårbar og sentimental *kvalme hele døgnet
samirah87 Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 hei kei27. hvor tidlig begynte du å merke de første symptomene sist du var gravid? hvordan går det? har tr dukket opp hos deg enda? Det har den ikke hos meg, er på dag 46!! er så lei!!! Begynner å gi opp håpet om at jeg kan være gravid. Har hatt bare negative tester denne uka, men så vet jeg jo ikke når IKM er heller, med denne tullete syklusen. Har kjent svake mensmurringer som har kommet og gått i ca 10 dager nå + litt stikkinger nederst i magen, men ikke noe tante har dukket opp! Det er i grunnen det eneste tegnet jeg har. MEN testene er negative, så nå må tanta bare komme!
kei80 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 Hei du! Har samme som deg.mensmurringer av og på i flere dager.Først i går jeg begynnte å kjenne hovene pupper og lett kvalme,men puppene har jeg når pms kicker inn også,kvalmen hadde jeg forrige pp også. Ville bare dele symptomene med de som lurer på symptomer Sist jeg var gravid fikk jeg ikke posetiv test før i begunnelsen av uke 6 og det var svakt svakt utslag helt til uke 8. Ikke noe tanterød her nei..på dag 41 og føler med deg.Bare negative tester her å (grrr) Vi får satse på at mensen kommer i løpet av helgen. Merkelig nok sa sambo at jeg fikk ta en vin flaske i helgen.For har tydeligvis fått mensen de 2 siste gsangnen dagen etter jeg har drukket vin!! Så blir vin her i helgen
samirah87 Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Nå så jeg at du hadde svart i tråden lenger nede. Jeg kan skrive der heller:)
samirah87 Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Åja. nå svarte du visst her samtidig som meg. hehe Du fikk positiv test så sent ja. Da er det kanskje et håp alikevel da? Men tviler egentlig på det, for min del. men man vet jo aldri! Har aldri vært gravid så jeg vet ikke hvordan det skal føles ut liksom. Men føler meg ikke gravid. Men pleier aldri å ha sånn murringer i flere dager. Merkelig! Ja, vi får håpe på at tr kommer i løpet av helgen. Hehe, kansje jeg å må ta meg ei flaske vin:) Jeg tror nesten jeg må det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå