Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen dager siden mistet jeg i tredje spontanabort. Nå er jeg usikker på om jeg noen gang kommer til å fullføre ett svangerskap. Jeg er bare 21år, så jeg er ung og har mange år foran meg, men er likevel veldi redd for å forbli barnløs.

Forrige gang jeg mistet tok det ett år før jeg ble gravid igjen, da ventet jeg to mens-sykluser før jeg prøvde. Nå lurer jeg på om det er trygt å prøve før jeg får mensen? Har lest om så mange som ble gravid på første forsøk etter SA og som er mange månder på vei og alt går bra! Men så har jeg også lest at hvis man ikke venter en mens-syklus så er det større sjans for abort ved neste graviditet!

Hva skal jeg gjøre? Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, jeg føler så med deg... jeg har ikke opplevd sa og håper jeg slipper det... har egentlig ikke noen råd og gi, men ønsket bare og sende noen oppmuntrende ord og ønske lykke til... Hva ville jeg gjort? Jeg vill kanskje prøvd med med en gang jeg.. du har jo ikke så mye og tape på det egentlig... du kan være uheldig med sa, men da vil det jo skje ganske fort og ikke om et år vis det skulle klaffe... jeg håper du finner ut av det=) lykke til

Skrevet

Takk=) d er sant som du sier at jeg ikke har så mye å tape på det. Jeg tror kanskje jeg prøver med en gang, men det blir nok noen nervepirrende uker i vente.

Skrevet

Jeg ville hvertfall prøvd=) håper det går for deg denne gangen.. At du får en spire som klamrer seg fast med nebb og klør.. men siden du har hatt så mange sa'r så trur jeg du har rett på veldig tett oppfølging og til og med sykemelding så du kan holde sengen for og holde på spira... jeg ville hvertfall rådført meg med en lege om mulighetene dine...

let us know how it goes...=)

Skrevet

Jeg er villig til å prøve alt for å holde på spiren når den kommer! Om jeg så må bli sengeliggende de tre første måndene (selv om det kanskje blir litt kjedli da) ;) Leste ett sted om noen som mistet tre ganger å på fjerde forsøk fikk de UL en gang i månden å flere svangerskaps kontroller. Håper jeg også får det, for det hørtes veldig betryggendes ut :) Gleder meg til første gang jeg får se et hjerte banke inni meg!

Skrevet

Ei jeg kjenner prøvde rett etter SA å bli gravid, Det gikk fint, Ble tvillinger. ble fortalt da at SA var grunnen til at det ble tvillinger, da eggløsning vist var ustabil etter SA og det da pga dette hadde løsnet flere egg. Så hun fikk en nydelig jente og en nydelig gutt..

ønsker deg lykke til beth-liss, åper du slipper å oppleve SA flere ganger!

Skrevet

Oi! Tvillinger? Søstra mi fikk tvillinger i fjor. Det er drømmen å få en av hver på en gang :)

Tusen takk for svar! Føler meg litt tryggere på at det vil gå bra nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...