mor til 2 gutter Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 hva har dere ordnet til no? jeg står litt fast no med hva jeg skal ta tak i... dette er klart: kirken forloverene kjolen klærene til mann og barn fest lokale visevert musikk fotograf mat bord kort frisør
mammamamut Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Jepp!!! Kirke Lokale Mat Forlovere og deres klær Stylist Klær til meg,mann og barn toasmaster (pappa) musikk blomster
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 ja jeg -kirke -lokale -mat -forlovere, de styrer med klær selv -stylist hår og sminke-veninne -klær til oss -blomst og dekor Mangler -toastmaster -finne ut av hvilket bord oppsett som passer best for lokalet -musikk, skal brenne cder eventelt ha ting på Ipod -musikkhefte til middagen -kirkeprogram -sang i kirke, skal prate med hun som skal synge -meny(hefte eller noe slikt til middag)
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Jeg også! =) Dette er i boks: Lokale og vielsessted (skal gifte oss borgerlig ute på lokale i en nyydelig hage ved vannet) inkl alt som er av meny, personell og fri bar Forlovere Dommerfullmektig Vokalist Brudekjole, brudepike kjoler, dress og ALT tilbehør Bord pynt Bestilt bukett og andre blomster Frisører (en til meg og en til brudepikene) Musikk (band) Bordoppsett (hvor gjestene skal sitte) Fotograf Han som skal ta film hele dagen Bil som skal frakte oss til lokalet Bryllupskaken er bestilt, alle de andre kakene er bestilt av venner av familien o.l Toastmaster Mangler: Menyer Bordkort Vielsesprogram Små ting som skal gjøres siste uka.. PUH.. =)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Rekker hånda i været! Dette er klart: brudgom forlovere brudepiker og svenner barnepike svar fra alle gjestene (Av 77 er det 9 som har takket nei) kirke lokale fotograf frisør og sminke til meg og forlover Limousin Kjolene til meg og brudepikene Antrekk til mannen og brudesvennene De fleste sangene kakene er avtalt Menyen er bestemt, litt usikker når det gjelder vinen bare Toasmaster Kaker og hvem som skal bake hva... Har bestemt hvem som skal ordne blomstene stryekvartett til kirken Brudemarsj (inn og ut) Brudevals Mangler: Spraytan og negler Bordkort (men har så jeg kan begynne å lage) Bordoppsett HVA slags blomster skal vi ha?? Slør og tiara Live band eller DJ under festen Tror jeg har fått med det meste nå...
Josefine84 Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Jeg skal gifte meg den dagen, trodde ikke det var så mange andre som skulle gifte seg samme dag;) Jeg nevner det jeg ikke har i boks jeg;) - Kirkeprogram - Nok servitører (skal ha 7, har bare 5 enda) - Avtale nærmere med kokk og servitører når de skal komme til lokalet - Handle inn resten av alkoholen (har all vin til maten, mangler drikken til festen) - Sy opp brudekjolen - Handle inn det siste til mannen (mangler noen småting til kjole og hvitt som han skal ha) - Avtale med fotografen hvor vi skal ta bilder - Bordkort (har handler inn materiale) - Handle inn det siste til bordene - Div snacks og annet som må handles inn (vi skal ha festen i et lokale hvor vi ordner alt selv) Ellers så tror jeg at alt begynner å bli klart;) Begynner dere å bli spente for dagen? Jeg merker at det nærmer seg på kroppen, selv om det er en stund til:P
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 jeg skal=)som hun over så trodde jeg ikke det var mange som valgte denne dagen når 08.08.08 liksom er den store;o) hmm alt som er klart er: ringer mat brudebuketten klær til meg og samboer klær til brudesvenn/ringbærer lokale bordkort pynt frisør kake ® fotograf ringpute (sydd selv) hjelpes står stille her... mangler iallefall: negledesign kirkeprogram handle inn alkoholen sjåfør barnevakt undertøy og diverse noe nytt, noe lånt, noe gammelt, noe blått. morgengave ( men den er bestemt) jaaaaa jeg er begynt å kvi meg til å gå opp kirkegangen/gulvet*grøsse*kommer til å være en sippehøne uten like... Mulig jeg har glemt noe oppi der...hihi er litt surrete for tiden*mumle*
Galskapens overhode Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 Dagen før KLART kirke forlovere kjole med pynt, sko og undertøy dress og sko brudepiker med klær solist til vielsen middagslokale 'festlokale toastmaster fotograf mat kaker frisør blomster (lager selv) ringer barnevakt etter middag gjestebok Jeg mangler: øvrig bordpynt bordkort (lillesøster på 15 skal lage) musikk ønskeliste festleker tale/dikt til min kjære Klær til minsten født i januar.. Føler jeg snart har det travelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå