Mrs. Kaizer Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Det er jeg sikker på.. Hadde SA i sept. i fjor og etter den tror jeg ikke eggløsningen har kommet i gang. Mensen er regelmessig, men blør nesten ingenting og den varer bare et par dager. Som regel så spotter jeg en hel uke før den kommer. Jeg har tatt eggløsningstester i 3 mnd og ikke fått utslag på en eneste en. Jeg og mannen har hatt sex annenhver dag i de riktige periodene og ingenting skjer!!! Jeg er så møkkalei hele babyprøvinga nå at jeg spyr snart!!!! Sexlivet vårt er ikke spennende lenger, det blir bare å kjøre på for å bli ferdige likssom. Vi har to gutter fra før og de kom som bestillt og denne gangen har vi nå prøvd i 1 1/2 år og bare fått en SA ut av det. Jeg er så lei!!!!! Sorry jenter, måtte bare få det ut... :-) Jada, skal gå til lege snart. Men det hadde vært kjekt å slippe det, vil helst klare det på egen hånd. Noen som vet hva legen gjør? Får jeg hormontilskudd eller noe sånn??
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Du kan jo høre om du kan få pergotime. Det skal jo hjelpe på for å få eggløsning. Skjønner godt du er lei ja! Har selv prøvd i 2 år uten klaff, inkl et IVF-forsøk nå i mai som endte i tidlig SA. Så nå har jeg gått til innkjøp av salvie-te og wildyam kapsler... og skal nyte sommeren og ferie uten å tenke så mye på babylaging. Men kommer sterkere tilbake etter sommeren ja
kei80 Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 skjønner godt at du er lei.Er ikke helt sikker på hva legen gjør.Men som regel henviser han deg til gynolog for å få indre ul. Ville bare si at du kan ha EL selv om ikke testene dine fanger de opp.Ville heller gå til legen å få de til å ta blod prøver så de kan spore el der,mye mer sikkert! Lykke til! Håper guttene dine blir storebrødere snart
Giinaღ Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Tipper du får pergo, jeg. Dersom du sier at dere prøver nå og det er frustrerende å ikke ha el, så får du nok pergo uten å mase. Jeg fikk iallefall det uten å spørre engang da jeg hadde det jeg trodde var en el-fri periode. Jeg slapp å hente pergo'n da for jeg ble faktisk gravid i denne pp. Var bare en litt lenger pp enn normalt hehe. Lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå