Gå til innhold

Jeg har ikke eggløsning..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg sikker på.. Hadde SA i sept. i fjor og etter den tror jeg ikke eggløsningen har kommet i gang. Mensen er regelmessig, men blør nesten ingenting og den varer bare et par dager. Som regel så spotter jeg en hel uke før den kommer. Jeg har tatt eggløsningstester i 3 mnd og ikke fått utslag på en eneste en. Jeg og mannen har hatt sex annenhver dag i de riktige periodene og ingenting skjer!!! Jeg er så møkkalei hele babyprøvinga nå at jeg spyr snart!!!! Sexlivet vårt er ikke spennende lenger, det blir bare å kjøre på for å bli ferdige likssom. Vi har to gutter fra før og de kom som bestillt og denne gangen har vi nå prøvd i 1 1/2 år og bare fått en SA ut av det. Jeg er så lei!!!!! Sorry jenter, måtte bare få det ut... :-) Jada, skal gå til lege snart. Men det hadde vært kjekt å slippe det, vil helst klare det på egen hånd. Noen som vet hva legen gjør? Får jeg hormontilskudd eller noe sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo høre om du kan få pergotime. Det skal jo hjelpe på for å få eggløsning. Skjønner godt du er lei ja! Har selv prøvd i 2 år uten klaff, inkl et IVF-forsøk nå i mai som endte i tidlig SA.

Så nå har jeg gått til innkjøp av salvie-te og wildyam kapsler... og skal nyte sommeren og ferie uten å tenke så mye på babylaging. Men kommer sterkere tilbake etter sommeren ja :)

Skrevet

skjønner godt at du er lei.Er ikke helt sikker på hva legen gjør.Men som regel henviser han deg til gynolog for å få indre ul.

Ville bare si at du kan ha EL selv om ikke testene dine fanger de opp.Ville heller gå til legen å få de til å ta blod prøver så de kan spore el der,mye mer sikkert!

Lykke til! Håper guttene dine blir storebrødere snart :)

Skrevet

Tipper du får pergo, jeg.

Dersom du sier at dere prøver nå og det er frustrerende å ikke ha el, så får du nok pergo uten å mase. Jeg fikk iallefall det uten å spørre engang da jeg hadde det jeg trodde var en el-fri periode. Jeg slapp å hente pergo'n da for jeg ble faktisk gravid i denne pp. Var bare en litt lenger pp enn normalt hehe.

Lykke til!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...