ce-ci-li-e Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Nå er det tredje gangen på under en time at jeg må starte internett på nytt... den bare lukker seg helt av seg selv, så nå er jeg sint!!!!!!! noen som vet hvordan man kan gjøre det bra... dessuten regner det ute, og det gjør meg ende mere sint!!!!!
starfire Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Kjør System Mechanic og se om SysMec finner noe rart på maskinen din. Hvilken browser bruker du? Hvis du har flere, skjer det med begge browsere?
ce-ci-li-e Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2008 Skjønner at jeg er kjempe dum, men finner ingen system mechanic, hvordan åpner jeg det så skal jeg kjøre det med en gang. Bruker internett explorer, det er den eneste jeg har. Hadde jeg bare hatt en mann som hadde litt peiling...
starfire Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Dersom du ikke har SysMec på pc'enkan du laste den ned,en gratis prøveversjon herfra http://www.soft32.com/download_9859.html Prøv å last ned Mozilla Firefox (browser). www.mozilla.com Se om den lukker seg også. Hvor lenge siden er det du kjørte antivirus? Eller Spybot?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå