mamman til juliprinsesse Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Hvorfor skal man ikke bruke dette på baby tøy? er visst mer grønn enn jeg trudde jeg. Trudde virkelig ikke at man ikke skulle bruke dette om det ikke er parfyme i den???
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 har alltid brukt tøymykner jeg da, men uten parfyme, eller sånn hudtestet fra blenda, har aldri merket noe.. så er vel kanskje en dårlig mor?? Vet ikke hvorfor man ikke skal det jeg, sikkert pga overskudd av kjemikalier i tøyet eller noe. Er så mye man skal og ikke skal at jeg har gitt opp mye av det der og prøver ut selv )
Mrs. Bouquet Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Har aldri hørt noe om at man ikke skal bruke parfymefri tøymykner på babytøyet. Jeg syns faktisk det er viktig at tøyet blir antistatisk og ikke er så mykt som mulig.
Mrs. Bouquet Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Ikke skulle bort der ja. Har aldri hørt noe om at man ikke skal bruke parfymefri tøymykner på babytøyet. Jeg syns faktisk det er viktig at tøyet blir antistatisk og er så mykt som mulig.
mamman til juliprinsesse Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har ikke hørt det før jeg heller før jeg leste det her inne i en tråd ang vasking av babytøy. jeg har nemlig vasket alle klærne og brukt tøymykner uten parfyme. Tenkte at nå må jeg vel ratt vaske alt på nytt, men da gidder jeg ikke det altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå