Sessa ruger igjen... Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Husker at magen til svigerinnen min liksom skrumpet inn rundt babyen, så hele omrisset av barnet (nå var hun ganske slank da), og andre sier at magen blir helt stram. Jeg hadde kynnere hvor magen ble hard rundt uke 20, men etter det så har jeg kun merket at livmoren trekker seg sammen og strammer seg i etterkant av hyggelige sengestunder. Men jeg kjenner av og til at jeg får vondt i magen, litt som hold eller mageknip... kan dette være kynnere? Synes ikke magen virker så veldig stram når dette skjer. Mener at det var sånn sist også, så det er vel normalt for meg, men bare lurer på hva det kan være for noe.
line_n & sara Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 jeg merka at hele magen ble stram! men i de siste ukene før fødselen, ble de borte (!) og jeg hadde masse kynnere fra uke 20 og til høygravid, var sykmeld pga de! og plutselig slutta de! kanskje det er vanlig at de forandrer seg mot slutten ??..
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 Har i grunnen ikke kjent så mye siden uke 22, kanskje... Hmmm... Men lurer virkelig på om det er det jeg kjenner nå altså. måtte sette meg ned midt i ryddinga for det gjorde så vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå