Gå til innhold

Hva er det rareste dere har fått i gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra mann/samboer, evt. andre.

Ei jeg kjenner fikk ny clutch i julegave, og hun kjører ikke bil engang (men de trengte jo en ny).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ei venninne som ga meg hjemmelaget fuktighetskrem i 30 års gave...har også fått brukt pocketbok til jul en gang...man sier jo at det er tanken som teller.....men jeg tror tanken bak er å bruke minst mulig på gaver....

Skrevet

Fikk gavekort på fiskepuddig hos mine brødre da jeg var yngre.. Deres måte å måbbe meg for at jeg var veldig glad i dette.. Hehe..

Skrevet

Hjemmelaget fuktighetskrem???? hahaha... Den var bra:D

Kommer ikke på noe rart jeg har fått.

Skrevet

Men... Venninna mi var sammen med en type i flere år, og hun fikk aldri bursdagspresang av ham (han var sinnsykt gjerrig.. hehe). Såå... Det ene året sa hun "Du kan jo ihvertfall kjøpe en blomst til meg!!" Og da tenkte hun selvfølgelig på en rose eller noe;) Han misforsto visst litt, for hun fikk en potteplante(!!) av ham. haha... Ikke en fin en engang;) og ikke med potte. hihihi

Skrevet

Rar gave...hmmmm...Den må jeg tenke litt på, men hadde en svensk kjæreste for ørten år siden, ikke skarpeste skjeen i skuffen (Kjærleik gjør blind ;)... Han var blakk oppunder jul og jeg ga ham en tusing slik at han skulle kunne kjøpe julepresang til meg,min mor og min onkel,som var de vi skulle feire med....

Han kjøpte 2 nye bukser til seg selv, en kopp med elg på til min onkel, en kopp med "Slave" påskrevet til min mor og en eske Gode Ønsker til meg.... Vi varte ikke så mye lenger for å si det slik....

Mest uventet gave var en ring sambo ga meg for en del år siden... Jeg hadde sett den på flyplassen i Bulgaria da vi skulle hjem,men skippet å kjøpe den.-dette var i august... Angret bittert etterpå selvsagt, maste masse om hvor teit det var at jeg ikke hadde kjøpt den, planla hvordan kanskje få tak i den etc...Han hørte tålmodig på meg,sniken... Så kom bursdagen min i Desember,og jeg kom hjem fra jobb for å finne en stooor haug med dopapir (!) på stuebordet...Gjemt inni der lå masse små snodige presanger, og heeeelt nederst lå Ringen.... Han hadde kjøpt den da vi var der nede og klart å holde tett gjennom all sytingen min.... Makan ;) Har gått med den hver dag siden.

Skrevet

så søt den historien med ringen var :)

Skrevet

Vet om ei dame som fekk utstyrspakke til bil. Rød trekant. Slepetau, startkabler og lignende.. Hun var ikke så veldig fornøyd kan du si..

Skrevet

Elektriske varmesåler. (for å ha i skoene på vinterstid) Tanken var både varm og god den, men ikke akkurat det jeg hadde ønsket meg fra samboeren...

Skrevet

Kjæreste min hadde en gang sagt han skulle kjøpe 12 røde roser til mæ, men kom hjem når han hadde fått pæng med 5 gule som da betyr vennskap. Va ganske skuffa sidn han hadde segt at æ sku få 12 røde. Fikk 5 for han hadde ikke mere pæng og gule for dæm hadde ikke mere røde og grunn til at di ikke hadde det va for han hadde lånt pæng til tvillingbrorn som da hadde kjøpt 12 røde roser til sin kjærest. Som da ikke visste nåt. Han e da blidd mye flinkere etter det og aldri gjort nåt sånt igjen. 9 år etter å vi e enda ilag:)

E væll kanskje ikke d rareste... men ikke så lett å tenke så seint:)

Skrevet

Fikk en porselenskatt en gang. Alle jeg kjenner vet at jeg HATER katter..

Skrevet

Jeg fikk en kontorstol på bursdagen en gang, og det var kanskje litt rart, men jeg ble glad, jeg, for jeg trengte det, og jeg hadde ikke en gang komt på å ønske meg det. Han fikk stort pluss i margen for oppfinnsomhet! Og tanken var helt klart god!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...