dritgrei hei hei! Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Vi har verdens skjønneste nabo som hjelper alle med å trille ned og trille opp igjen søpledunkene, men det er en så høy lyd at lille jenta våkner av det hevr eneste fredag. Jeg har ikke sagt fra om det før, men i dag er det helt krise om hun ikke sover nok, så jeg spurte om vi kunne plassere dem en annen plass en liten stund, han syns det var greit, men jeg føler meg kjip. si at det er i orden....
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 er da vel greit da..og sier han at det er greit så er det vel greit.. ja,søppeldunkene kan bråke en del de ja.. men kanskje tenke på at jenta de må lære seg å sove til bråk,her kan vi rive huset rundt ungene uten at de våkner,de er vant fra dag 1 å sove med bråk,orket ikke det derre å liste oss,så de sover godt til bråk di =)
MissUnderCover Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Klart det var i orden!!! Kan virkelig ikke se noe feil med det.. du var ikke kjip...
dritgrei hei hei! Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2008 hun er ganske god til å sove gjennom bråk og snekkring og trailere og slikt, men den lyden av søpledunkene på grus er utrolig skarp, og når det da har vært stille lenge og den lyden plutselig kommer, så blir det en vekkerklokke... er du enig?
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Når han sier det er greit så er det greit! Sånn er det med den saken! Når det er sagt så er det ikke alle barn som klarer å sove igjennom bråk selvom de er utsatt for det fra dag 1! Har et levende eksempel rett foran meg. Er blitt mye bedre nå, men sover man lett så sover man lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå