Gjest Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Heihei:-) Nå kribler det i både armer og bein, selv om det er 10 måneder til vi skal prøve. Jeg føler nå at vi har funnet en veldig fin dato for å begynne, men jeg har så lyst til å starte shoppinga nåååå!! hehe.... Hvordan går det med dere andre jenter? Vet at en del av mai09 prøverene har bestemt seg for å starte prøvinga tidligere, en det er vel noen av oss igjen? *håpehåpe* Tenk at om 1 år så er vi kanskje gravide:-D
LilleMagen Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Heihei. Jeg holder til her =) Vil prøve NÅÅÅÅÅ, men MÅ vente til våren pga medisiner som jeg går på... fikk blodpropp på lunga under mitt første svangerskap (fikk ei lita jente nå i januar), så må gå på tabletter (marevan) en god stund. Må vente med prøvingen til medisinen er ute av kroppen =) Gleeeeder meg. Kjenner det rkibler i magen. Og jeg synes det både er trist og fint å være gravid en siste gang. Vi tør bare å få to barn pga blodproppfaren hos meg... Vi begynner vel å prøve i mai =) =) Håper det går fortere å bli gravid nå enn forrige gang, da gikk det 9 LANGE måneder =) Lykke til alle sammen...
frøkna-som-venter Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Jess da, jeg er her fortsatt jeg vet du:) Ble det til at dere skulle vente til våren dere og nå?? Jeg er enig med deg, kunne godt tenkt meg å begynt shopping og vogntitting nå med det samme men... er vel greit å vente til man ser hvor lang tid det evt tar før man blir gravid.. Fint å tenke på at om ett år nå så er vi kanskje 1 mnd på vei:o)
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Huff, så kjedelig med blodpropp da:-) Men kan tenke meg du koser deg hjemme med lille jenta di:-D Vi skal vel bare ha to vi også. Jeg vil på en måte ha 3 barn, jeg elkser barn!! Men på den andre siden så er det nok enklest med 2, spesielt siden vi planlegger å starte et lite hundeoppdrett itillegg:-D
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Så bra du fortsatt er her:-D Ja, vi skal prøve i mai. Jeg har roet meg VELDIG ned etter spontanaborten, og nå er jeg kjempe fornøyd med datoen vi har sat oss. Er så godt at vi begge er fullstendig enige om tidspunktet, og vi gleder oss masse:) Hvordan går det ellers med deg? Har du begynt i ny jobb enda?
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Så hyggelig da:-D Enda et medlem i mai09 klubben...hehe;)
KarLuc +1? Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 vi skal begynne prøvinga til våren igjen vi også :-) hadde egentli lyst å prøve på å få en sommer unge til, da vi har masse klær som hadde gått an å bruke... men synes det blir så stor aldersforkjell da... vil ha 2 tette... jenta mi blir 1 år i august :-D så no bare gleeeeder eg meg masse til våren.. sku gjerne begynt å prøve nå, men sliter med sykdom, og at eg må begynne i ny jobb til høsten for å skaffe meg permisjonspenger neste gang.... så vidt det går no med en inntekt.. men men... *weeee* blei litt gira av å skrive her eg... he he.... helt verpe syk lissom.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Så hyggelig da:-D Syns dere er tøffe som orker 2 tette. Vi snakker om å ha enten 3 eller 4 år mellom barna, vil gjerne ha litt tid sammen med nr. 1. Men får se hva som skjer da:-D Vi snakker iallefall om å flytte til et større sted for tiden, og har planlagt at vi antageligvis kommer til å flytte på slutten av min svangerskapspermisjon. Gleder meg, jeg skal ha hage!! :-D
KarLuc +1? Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 vel, det blir jo ihverfall 2.5 år imellom.. kanskje 3..... :-p hadde tenkt tidligere, men eg synes nesten vi må nyte tiden å kose oss litt med et barn først ja.... kommer til å flytte vi også når vi vet at vi får en til.... bor i en bygd utenfor bergen, og vi er plassert med elendige butikk og buss forbindelser... så tenker vi ska litt lenger mot "sentrum".. he he....
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #11 Skrevet 19. juni 2008 Ja, det blir det jo. Er bare jeg som er litt dårlig i hoderegning...haha. Tenkte at det ble 1,5 år mellom, men det blir jo 2,5:-D Sikkert greit å komme seg mer mot sentrum ja. Vi bor utenfor sentrum, men har et lite kjøpesenter rett ved. Og buss som går hele tiden til oslo. Itillegg har vi jo bil da:) Er så gøy, nå virkelig snakker vi om fremtiden som om vi skal ha barn i 2010. Samboern skal ta hockey sesongen helt ut dette året(siste året jeg ikke er gravid eller vi har barn), så han skal på alle hjemme og borte kamper han har mulighet til. Vi skal ta en koselig kjærlighetsferie, og kose oss masse som bare 2(+to hunder da:P) Før var det mest jeg som snakket om barn, men nå snakker samboern om det ofte også. Han gleder seg masse:)
KarLuc +1? Skrevet 19. juni 2008 #12 Skrevet 19. juni 2008 guri så kjekt da :-D Det er jo skikkelig kos det............... har bil vi også, men er bare annenhver uke jeg har tillgang til den hele dagen.. hehe... men men... sitter å lurer på hvordan det blir å ha 2 unger løpende rundt her.... Vetla er full i energi om dagen, kryper og reiser seg og faller.. hehe.... Men må innrømme at eg allerede savner nyfødttiden litt... den er noe helt spesielt.... har gått så altfor fort.. Og gleder meg masse til å gå på vognjakt igjen.....går jo å ser på hver gang eg e i en sånn butikk da... hehe.... blir kjekt... kan nesten håpe det "klaffer" så bra for oss at vi kanskje blir gravid rundt samme tiden til våren.... :-p så kunne vi holdt hverandre me selskap her inne... *tihi*
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #13 Skrevet 20. juni 2008 Hehe...ja sitter noen gang å tenker på hvordan det blir å ha 2 unger og 2 hunder løpende rundt:-D Misunner deg litt som er hjemme med jenta di, men skjønner at du savner nyfødttiden! Jeg driver å ser på vogner jeg g. Vanskelig å velge, men gøy:) Gleder meg utrolig mye til prøvinga starter og vi kan skravle om hvordan det går. Håper det klaffer fort for oss alle! Jeg vet jo ikke, men tror det kommer til å klaffe fort med oss. Jeg ble gravid i mars på p-pillen, men spontanaborterte i uke 5 da... Jeg vil heller at det skal ta litt lenger tid å bli gravid, enn å oppleve en spontanabort til. Det var så trist:(
KarLuc +1? Skrevet 20. juni 2008 #14 Skrevet 20. juni 2008 så dumt da. :-( Får bare satse på at alt går bra denne gangen ja... gjør jo som oftest det.......... :-)
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 21. juni 2008 #15 Skrevet 21. juni 2008 I likhet med Lalla*in*love fikk jeg også barn i januar i år. Stortrives som mamm, er helt fantastisk! Har også lyst på to tette. Er allerede klar for en til, men har fått beskjed av sambo om å vente litt. Så sikter meg inn på å bli prøver i løpet av våren '09. Gleder meg til å sette i gang igjen!
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #16 Skrevet 22. juni 2008 Hvis det klaffer fort blir det jo bare ca. 2 år imellom, syns nå det er ganske tett jeg:-D Hei forresten:)
frøkna-som-venter Skrevet 22. juni 2008 #17 Skrevet 22. juni 2008 Her går det bra vettu:) Jeg begynner ikke i ny jobb før 11 aug, hadde 3 mnd oppsigelse pluss at jeg skal ha ferie i mellomtiden:) Nå nærmer det seg at du begynner i ny jobb og nå gleder du deg eller?
LilleMagen Skrevet 23. juni 2008 #19 Skrevet 23. juni 2008 Nå lagret innlegget mitt seg før jeg var ferdig... kjenner jeg gleder meg noe voldsomt... klarer knapt å tenke på noe annet nå... er helt vill her jeg sitter. Vil bare bli gravid NÅÅÅ or det var en sååå fantastisk og spennende tid. Mange som sier at andre gangen ikke er like spennende som første, men det tror jeg ikke noe på. Det er jo siste gangen jeg kan gå gravid, så jeg skal NYTE det hvert sekund =) Vi håper litt på en lillebror vi da, hadde vært så moro med en av hvert... siden vi bare skal ha to. hihi...
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #20 Skrevet 23. juni 2008 Skjønner deg!! Jeg hadde egentlig klart å slutte å tenke på det så mye, for vi fikk ny valp og MASSE å tenke på. Men nå har jeg blitt babygal igjen:-) Idag drømte jeg bare om vogner og at jeg var gravid...hehe.
LilleMagen Skrevet 24. juni 2008 #21 Skrevet 24. juni 2008 Hehehe, uff da... er litt slitsomt når man gleder seg så mye også... for da går tiden sååå sakte ;-p
Haugtussa82 Skrevet 22. juli 2008 #22 Skrevet 22. juli 2008 Vi skal enten prøve i løpet av vinteren, eller utpå nyåret... Ingen faste planer enda, jeg går fremdeles på p-plaster så jeg vet ikke hvor ang tid det tar etter at jeg har sluttet med det heller, så vi får se! Ingenting bestemt enda, men gleder meg veeeeldig til å begynne prøvinga )
Gjest Skrevet 15. august 2008 #23 Skrevet 15. august 2008 Slenger meg på her jeg også, vi skal prøve aktivt fra mai, men tiden går såååå saaakteee....hehe...men litt spennende også, nå kan man jo passe på å gjøre ting som man ikke får gjort når man er gravid Jeg sluttet på p-piller for en stund siden, nå er det kondomer som gjelder. Så håper på at det går fort når vi først prøver
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #24 Skrevet 5. september 2008 Vi og skal kanskje prøve igjen til våre:o) da blir prinsen min 1 år gammel å vi har lyst på to tette, men vi tar det som det kommer da. Kanskje vi venter lenger også, vi får se! velger å signere anonymt siden jeg kjenner mange som henger på BIM hehe...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #25 Skrevet 19. september 2008 Hmmm da kommer jeg forsiktig inn hit med skrekkblandet fryd.. Tror vi kommer til å starte prøvingen på våren neste år, er livredd men det er vel normalt??=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå