Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Må bare spørre, siden det var så mye snakk om det temaet her nå
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 En mann som stiller 100% opp for meg og vårt barn. En mann som behandler meg som en prinsesse. har alltid vært ønske mitt,men han har store problmer med og oppfylle det.
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Viss jeg ser vekk i fra fred på jord, snille barn og engasjert sambo ønsker jeg meg ny mobil. Har bursdag i slutten av juli og hadde håpt sambo tok hintet, men tviler på det.
lillefot Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Mer hardangerbestikk, snill mann og fine tegninger fra jenta mi. Pluss en goooood klem med de små deilige armene rundt halsen min, mmmmmmmmm!! Også en god kake, men har slutta å håpe på hjemmebakt. Blir nok "hjemmekjøpt" som min kjære pleier å si.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Jeg ønsket meg en enkel blomst, to pocketbøker og en salatslynge av mannen min. Fikk det ikke. Fikk ikke sykkel eller tur til Paris heller.
Jodasåneidaså Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Hahaha, er du meg, eller? Den lista var nesten skremmende lik min! Til og med sykkel og Paris! :-D Bytt ut blomst med rose, og jeg ønska meg nøyaktig det samme (pluss noen andre småting). Har ikke fått gaven ennå, selv om bursdagen forlengst har kommet og gått, men den er i alle fall endelig innkjøpt og jeg vet det er noe heeelt annet enn noe på den lista, men jeg aner ikke hva det er. Grmf.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 gavekort på spa har bursdag 2 uker før termin, så det hadde vært godt med en liten pleiestund før junior kommer eller time hos frisør hadde vært knall å få ordnet håret før han kommer får vel ikke tid til det med det samme etterpå
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 Jeg ønsker at mannen skal finne barnevakt- og ta meg med ut på restaurant. Og da mener jeg ikke McDonalds denne gang!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #10 Skrevet 13. juni 2008 Jeg ønsker meg 1 måned med middag servert og middagsopppvasken tatt hver eneste dag. Tipper jeg bare kan drømme om en sånn gave, men....
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 13. juni 2008 #11 Skrevet 13. juni 2008 Ønsker meg tur til min venninne i England...Har ikke bursdag før i oktober..men tror nok han velger den enkle løsningen..Nemlig å gi meg det jeg vil ha..da slepper han å komme på noe selv..hehe
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #12 Skrevet 13. juni 2008 Sjokolade-creme bruleé. Gjerne servert fra Burj al Arab i Dubai )
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #13 Skrevet 13. juni 2008 jeg har snart bursdag, og har inen ønsker. Om jeg får gave er jeg jo spent på. i fjord fikk jeg et sølvsmykke, året før ingenting (som da var min 30årsdag) Han liker ikke kjøpe smykker å sånt, men jeg liker å få det..liker best gull jeg da siden det er det jeg kler best (varme farger)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #14 Skrevet 13. juni 2008 Ønsker meg en gave...fikk ingenting til jul, valentines day, morsdag eller når dattern vår ble født. Ba om en blomst (kjøpt eller selvplukket, ett fett) når vi skulle ut for første gang uten barn, fikk ikke det heller. Jeg er typen som blir fornøyd med en pakke vaskekluter, så han kan ikke skylde på hverken fantasien eller økonomien.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #15 Skrevet 13. juni 2008 Jeg må si det ser ut til at noen har det trasig på gavefronten fra mannen sin. Blir faktisk overrasket. Ingen gave på 30 års dagen. Nei og nei. Eller hun over meg som ikke får noe som helst. Får ondt inni meg jeg. Nesten så jeg vil gi dere en gave alle sammen!! Jeg bruker å få hjemmelaget kake og middag. I år fikk jeg et nydelig smykke med øredobber. Til jul fikk jeg massage olje og sånn massage ting, så han masserte meg 2 timer på julaften. Deilig. Så får jeg bestandig kort der han skriver enten et dikt eller en lang kjærlighetserklering.
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. juni 2008 #16 Skrevet 13. juni 2008 Jeg får heller ingenting av min sambo, verken til bursdag eller når jeg har født våre 2 barn. Og viss jeg skal ha noe må jeg kjøpe det selv. Jeg er bare heldig om han gratulerer meg.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #17 Skrevet 13. juni 2008 Huff stakkars deg. Jeg var i et slikt forhold før. Ble så utrolig skuffet gang på gang. Er ikke sunt å ha det slik. Man burde få en oppmerskomhet av den personen som står en nærmest når det gjelder bursdager o.l.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #18 Skrevet 13. juni 2008 Er en stund til jeg har bursdag. Men det jeg ønsker meg mest av alt for tiden er en forlovelsesring med en diamant. Ellers liker jeg å få parfyme, smykke, sminke o.l av samboer i gave. Jeg syns det er best å få ting jeg ikke kjøper ofte selv. Og øreringer, smykker o.l kjøper jeg meg sjeldent selv. Alt jeg trenger kjøper jeg selv når jeg har behov. Kjedelig med praktiske gaver. Er greit å få fra familie. Men fra en kjæreste ønsker jeg meg litt mer romantikk eller omtanke enn å få sokker og bestikk.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #19 Skrevet 13. juni 2008 Tror også gaver kan være litt avslørende for hva mannen føler. Gir han enda undertøy, smykker, parfyme osv. viser det at han tenker på en som kjæreste enda. Gir han kjøkkenting viser det at han ikke tenker på en som elskerinne osv lengre tror jeg. Jeg vil gjerne bevare litt av slikt i et forhold. Ikke at han skal se på meg som en erstatning av moren!!!
Månestråle75 Skrevet 13. juni 2008 #20 Skrevet 13. juni 2008 At jeg er blitt mamma innen neste bursdag )
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #21 Skrevet 13. juni 2008 Hadde bursdag igår, fikk ikke en eneste gave Ikke en gang en blomst av kjæresten. Forventet ikke noe dyrt, men kanskje en liten oppmerksomhet som en rose eller blomster, eller en liten bamse hvor det stod "glad i deg". Jaja er jo ikke så viktig da, men men.
Cat.68 Skrevet 13. juni 2008 #22 Skrevet 13. juni 2008 Penger. slik at jeg kan komme så nært som mulig til et speilreflekskamera. Jeg fyller 40 så jeg ønsker meg også at ,mange gamle venner dukker opp, og en trivelig fest med høy partyfaktor. Jeg skal ha 80-talls party.
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #23 Skrevet 13. juni 2008 I år ønsker jeg meg penger/gavekort så jeg kan kjøpe meg noen nye bukser når tullemor er kommet ur av magen. Og av henne ønsker jeg at hun skal komme ut snart, og ikke vente helt til juli. Bursdag om 13 dager, så krysser fingrene for at hun er snill med mammaen sin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå