Prestedattra Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Jeg går snart i stykker her jeg sitter...Stjal klær til meg selv for 800 kr i går, og besvimer snart av anger! Ser for meg purken kommer nedover veien her, for å konfrontere meg med det jeg har gjort. Jeg kunne ha betalt, men det var t-skjorter til 400 pr stk, og det koster jeg ikke på meg selv. Men de var så utrolig fine, og fristelsen ble for stor. Hva i himmelens navn gjør jeg nå. Samvittigheten kveler meg! Snille dere ikke døm meg!
Gutt, jente og ? Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Hadde jeg vært deg så hadde jeg retunert det straks. Vær såpass ærlig at du går til den butikken å forklar saken, da slipper du å ha dårlig samvittighet. Forhåpentligvis har du lært noe av dette også. Ikke vits å gjøre seg til skurk for 800 kr, det er det ikke verdt.
Prestedattra Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 Takk for svar...Men jeg skammer meg jo så fryktelig:( Ikke tørr jeg å leve med dette, og ikke tørr jeg å levere tilbake...Bor på et lite sted, hvor alle kjenner alle og bygdadyret er stort! Huff, tenk at lille, bånn ærlige meg kunne gjøre noe så vannvittig teit!!
LivetErEnLek Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Vel, en løsning er å pakke klærne sammen og sende dem tilbake til butikken med post sammen med ett anonymt brev. Kanskje litt vel lettvint, men bedre enn ingenting. Virker uansett som om du skjønner hvor dumt dette var...
Gutt, jente og ? Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Ja, det kan du gjøre. Send de tilbake, det hadde jeg gjort hvis jeg ikke hadde tort å gå tilbake med det.
Prestedattra Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2008 Ja, d blir nok kanskje til at jeg sender de tilbake...Kommer ikke til å klare å bruke de uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå