Gå til innhold

stellekomode på badet eller på rommet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei , jeg har soverommet i andre etg og jeg orker ikke gå ned trappa for vær gang jeg skal skifte bleie på bebin , men jeg vil ikke gå opp om dagen heller:P hva gjør dere? stellemadrass oppe ved senga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har stellekommode på badet...

Startet med å ha den på lille snupp sitt soverom, men problemet var at enten så ble det for varmt å sove, eller for kaldt å skifte der.. Så da ble det til at vi satte den inn på badet og skrudde opp temperaturen der.

På den måten fikk hun det gode kjølige rommet og sove i, og godt og varmt rom da hun skulle skiftes på :)

Om dere har det varmt på rommet deres så er det jo ingenting i veien med å ha en stellemadrass der inne :)

Skrevet

Jeg syns at man bør stelle babyen på badet slik at man har vann tilgjengelig når den har hatt avføring. Hadde jeg vært deg hadde jeg hatt stellekommoden på badet, slik at du har klærne osv. der, og heller en enkel løsning på soverommet. Hva med vegehngt stellebord eller seng med integrert stellebord.

Skrevet

åj , det tenkte jeg aldeles ikke på om det er for kaldt på soverommet og ang bleieskift... jeeezzz jeg kommer til å dumme meg så ut da jeg blir mamma..

Skrevet

det er vell ikke mange mnd man står opp å skifter bæsjebleier er det vel? det er jo fra bebi til bebi , men sånn gjennomsnitte er vel noen mnd? tror det blir komode på badet og en annen løsning på soverommet..

Skrevet

Var ikke mange bæsjebleiene om natta hos oss i alle fall. Ikke så veldig lenge man skifter bleie på nattestid alikevel. I alle fall gjør ikke jeg det.

Skrevet

Du kommer til å klare det superfint!! :)

Man lærer så mye bare av å være med babyen sin. Ting man ikke tenker på på forhånd, men som brått blir veldig logisk/ulogisk når man først er midt oppi det :)

En annen god egenskap du allerede har er jo at du spør andre om råd! :)

Du blir en super mamma!! Stol på deg selv ;) *klem*

Skrevet

Vi har bad oppe og nede.. så har stellekommode begge stedene.. Huff. hehe.. Jeg kjøpte en helt ny en. Så kom foreldrene mine med stellekommoden som jeg hadde til min første sønn.. Ante ikke at de hadde den engang. Og får meg ikke til og kaste den heller.. Så her er begge i bruk.. Huff.. :P Men hva med og lage ett hoved stelle bord nede, og ha en ekstra en oppe til kveldsskiftet for en stund.. :)

Skrevet

Skal ha stellebord på badet, men var også inne på tanken om å ha den på babyrommet. Men da må man springe fram og tilbake for å hente vann osv... Så det blir badet her.;)

Skrevet

Vi satser på å ha stellebordet på badet i 2. etg, der vi sover. Dersom jeg blir lei av å gå opp fra stua på dagtid kan det hende jeg lager til en stellematte på kjøkkenbordet e.l., så har jeg kort vei på dagtid også.... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...