Mamalicious Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Hva ga dere til ungene i dåpsgave? Trenger forslag!
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Vi ga ingenting annet enn selskapet. Ble dyrt nok det for oss som ikke har penger!
Mersa og gutta <3 Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Er vel mest vanlig å gi festen? Vi gav sånn fot/håndavtrykk fra lifestone....Men det hadde vi (les: jeg) jo allerede bestemt at vi skulle ha...Men så kom den liksom til dåpen, så da ble det dåpsgaven....
crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Vi gav 5000 på sparekonto... vet ikke om det er vanlig ellers, men i min familie er det det.
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Uuups, jeg løy! Vi kjøpte en sånn bilde-tallerken med fødselsdato, vekt++ siden han ikke fikk det av noen andre til dåpen og det "måtte" han jo ha, standard! Ble riktignok kjøpt rett etter dåpen heller. Men jeg kommer heller ikke på noe annet vi kunne gitt han, han har alt og fikk enda mere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå