Gå til innhold

Sommergave til ansatte ca 250kr - hva er ditt forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spurt om det en gang før men fikk ingen knallideer etter den runden. Skal avgårde og kjøpe i dag og gavekort på senteret her er ett alternativ, men et kjedelig ett synes jeg. 2o damer og 2 menn. Hva kan jeg kjøpe som alle blir glade for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fenalår!!! ..... det fikk jeg lyst på nå...

noe fra polet?

Skrevet

En god flaske vin, samt noe ost og druer/kjeks i en liten kurv til hver ansatt?

Skrevet

lyslykt. .. kanskje mest til damene det da.. men jeg kjøpte nett en flott lyslykt til primærkontakten til mine barn og hun ble kjempe glad for den . . .

ellers så syns nå jeg at gavekort er flott , da kan de velge selv :)

Skrevet

Polet er visst ikke helt politisk korrekt, så det er ikke aktuelt. Ellers tror jeg dessverre ikke fenalår faller helt i smak hos alle i den gjengen.

Men takk for forslag :o)

Skrevet

enig med hun over.

Det er koselig. Lag en kurv til hver med kjeks og ost + en vin :)

Skrevet

Jeg fikk to stk kinobilletter av sjefen min:) Synes det var supert jeg for da kan jeg ta med kjæresten ut en kveld. Vi har liksom nesten planlagt kino med middag i evigheter med det blir aldri noe av, så nå MÅ vi jo;)

Skrevet

Hmmm.. det var jo en ide for alle smaker og lyster!

:o)

Skrevet

Dumt at vin ikke passet, det er jo alltid koselig å få.

Alt 1.

Kjøp fine kaffemugger / typ fra sinclair eller noe (ev tekopper og te). Og sen kjøper du nykvernet kaffe fra brenneri og putter med litt god kaffekonfekt.

alt 2.

Et champangeglass fra Ritzenhoff (tilbords osv har de) og sen husker du hvilken type du kjøpte og går for det samme i julegave etc.

Alt 3. Som noen skrev; Kinobilletter. Så kjøper du en svær pose med smågodt og lager en fin pakke med det:-)

Skrevet

en liten kurv med fotbad produkter? det liker jo alle?

om det er teit og gi det til gutter så kan jo de få kinobilletter og godterier

Skrevet

sommerlige drikkekopper for å ha ute på verandaen da?

Kanskje med en matchende bolle til?

Finnest jo sånn plastservise for å ha ute på verandaen også. Drikkekopper + asjetter til?

Eller grillsett? Vet ikke hvor mye de koster, men finnes jo sånne pakninger med grillklype, grillspyd o.l som man bruker når man griller.

Skrevet

Lekker helletut til vinflaske fra feks Rosendahl. Ikke sånt man kjøper selv, og kan ha det selv om man ikke samler på serien...

Lysestaker fra Menu eller Rosendahl.... Det er sånt som alle har, men det er fordi det er fint! Og de kan jo bare bytte det.

Jobbet engang på et sted der vi alltid fikk sånne ting, og jeg ble alltid kjempeglad.

Kokebok

Vannkaraffel

Solkrem:-)

Trillekoffert

Skrevet

ikke vet jeg, men jeg tolket det sånn da :) Tenkte kanskje hun var arbeidsgiver eller noe sånt. Derfor 250,- på hver.

Skrevet

Forslag:

- Multiverktøy (type Leatherman)

- To-pack stettløse vinglass fra Riedel (lekre og utrolig praktiske! :o)

- Stormkjøkken (muligens litt dyrt)

Skrevet

Det må jo være det hun mener! Ellers blir det 11 kroner på hver eller noe sånn. Ikke mye man får for det nå om dagen. Ikke en sjokolade nesten en gang (:

Skrevet

kommer jo litt ann på hva de liker da..

likte vinkurv ideen jeg, kan jo putte i alkoholfri hvin..

Skrevet

Fotpleie ? Om de står mye på jobb ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...