Gå til innhold

Svimmel

junijente fikk julijente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste dagene plutselig blitt så svimmel, hele verden gynger og går litt rundt. Har akkurat vært på tur med Kiel-ferga, med ganske mye bølger, så skyldte litt på det i begynnelsen, men da burde det vel gått over nå...

Var på legevakta i går, de fant ikke noe feil (blodtrykket var helt fint), så legen puttet det i boksen for div. svangerskapsplager, og jeg fikk beskjed om å komme tilbake om jeg ble veldig kvalm e.l. Har noen her hatt det samme? Er det noe som hjelper?

Om det ikke blir bedre er jeg redd jeg ikke klarer være på jobb (har fri i dag og i morgen, men vet det blir hektisk der på søndag), men det frister så lite å bli sykemeldt to uker før jeg skal ha ferie og så permisjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg og har siden i går følt meg veldig svimmel, akkurat som at jeg har tatt noe, men ikke sånn at jeg svimler når jeg går. Har litt problemer med pusten og finner ikke stillinger når jeg skal ligge meg. Har også litt hjertebank. Var på kontroll hos jordmor på mandag og da var alt ok.

Skrevet

Er forresten 33+1 på vei.

Gjest stockholms tjej
Skrevet

har dere fått sjekket så dere ikke har mangel på jern i kroppen for då blir man litt svimmel.

Skrevet

Jeg hadde hb på 12.0 og har gått på jerntabletter i lang tid nå, så de sluttet jeg med på mandag. Så tror ikke det. Er nok bare svangerskapsrelatert. Var spesielt i går ikke så mye i dag, er bare sliten og trøtt grunnet søvnmangel..finner ikke stillinger osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...