ElinSM Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Han har lenge vært tørr og hatt en del prikker i kinnene. Helsesøster mente det var barneeksem. Smører med A-derma krem. Men siden i går har han vært full av prikker(ligner på bittesmå kviser) på armene og beina. Dette tror jeg klør en del, for han har våknet i ett kjør hele natta. Noen som vet hva dette kan være? Har kuttet ut skyllemiddel for å se om det er det han reagerer på. Og bruker kun Blenda vaskepulver.
jentemamma Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Hva bruker du av andre stelleprodukter? Min jente fikk masse utslett/eksem rundt 3 mån, og vi begynte å lure på om det var atopisk eksem. Vi brukte noen på dråper Natusan badeolje i badevannet, byttet ut med Derma Babyline sin olje og huden ble helt fin igjen!!! Hun er nå drøyt 10 mån, og har kun litt tørr hud innimellom som vi smører med Derma Babyline lotion.
ElinSM Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 Bruker kun Natusan sin badeolje av stelleprodukter. Kanskje jeg skal prøve å kutte ut den da og se om det hjelper:) Takk for svar!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Ungene mine reagerer sterkt på natusan sine stelleprodukter. Spesielt badeoljen. Ble fulle av sånne utslett som du beskriver, men fikk det overalt. På apoteket selger de gode produkter for følsom hud, som heter A-derma. Det finnes både dusjolje (bruker denne til vask) og badeolje. Begge er kjempebra! Bruker også hud cremen - den kan brukes over hele kroppen ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå