Gjest Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Fikk en svak strek på EL billigtesten. Deretter ingenting i fire dager. Kan det ha vært EL på dag 13 selv om streken var svak? Frustrert over at jeg ikke skjønner når EL er/var...
JulieF*Victoria* Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Testet du første gang på dag 13? Og er det strimlene eller stavene du bruker? Jeg brukte EL strimlene fra billig-tester denne måneden, og begynte å teste på dag 10(bare sånn for å være sikker på at jeg ikke gikk glikk av EL). På dag 13 fikk jeg strek som var sterkere enn kontrollstreken, det samme skjedde på dag 14. Deretter ble den svakere igjen. Testen er ikke positiv før teststreken er like sterk eller strekere enn kontrollstreken:) Tror det er lurt å begynne å teste litt "for tidlig", i tilfelle man har EL tidligere enn man trodde.
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Ja, jeg testet første dagen på dag 13. Siden det var en svak strek tenkte jeg at da er det ikke riktig el, men at den kommer. Men så har det bare vært blankt etter det. Hmm, kan jeg ha hatt det på dag 12 da? Høres usannsynlig ut. Er det noen som har hatt el på dag 12? Uansett, håper bare det har vært en el, nå har vi holdt det gående lenge (også før dag 12, så håpet lever). Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå