storebror og junibaby=) Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 må det syes om man klipper i det?
roxanne Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Det er vel bomullstoff med innvevd mønster. Det må sikses og faldes hvis en klipper i det. Det er jo virkelig et kvalitetsstoff.
☆Monkey Business☆ Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Ja, det må du. Damask kan være enten, ull, silke, lin, bomulle eller syntetisk.
storebror og junibaby=) Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2008 hmmm,finnes det noe som ikke må syes da?bortstt fra nervøs fløyel?for de røyter vel en del?
roxanne Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Men jeg ville tenkt meg litt om før jeg begynte å klippe i en damaskduk...
storebror og junibaby=) Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2008 men de har jo damask på rull?ihvertfall på binders,Men står ikke noe mere enn damask.Er i papir da kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå