jente Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Hallo alle Oslo beboere.. Jeg venter barn nr 3, og har termin den 30.08.08, jeg er i dag 29 + 2 uker på vei,, Og jeg gleder meg enormt til prinsessen vår kommer.. Har til nå syntes dagene og ukene har gått fort, men nå vil jeg på en måte at det skal gå ennå fortere...
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Hei. Bor i Oslo og venter mitt 2. barn 12. august. Jeg vil at dagene skal gå fort, fordi jeg er litt smålei, men ikke for fort for jeg er ikke helt klar enda....hehe.
Asobi Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Bor også i Oslo og har termin med jente nummer 2 den 3. august. Synes tiden går sakte, men prøver å nyte siste fase også. Har faktisk satt pris på litt vind og regn de siste dagene, men fint om vi får noen varme sommerdager også
jente Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2008 Hei,, Ja, jeg har til nå syntes tiden har gått fort,,, Men, nå synes jeg det går litt saktere,, Men, jeg ønsker jo at jenta var skal være der inne lengst mulig. Skal du føde på UL??
jente Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2008 Deilig å være inne i siste fase,,, Nå har man følelsen av at man vil snart... se nurket.,, Men, jo lenger inne jo bedre, men det hender lysten tar overhånd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå