Plutseliten :) Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 som ikke skjønner at det er mulig å leke for seg selv i 2 minutter engang. Vi har skjemt han skikkelig bort,og nå står han å henger på benet mitt å klager høylytt fordi jeg sjekker pc og ikke aktiviserer han. Vi har da altså stått opp og dusjet sammen,spist frokost,sunget sanger,lekt med flyet,matet kaninen og undulaten,lest 3 bøker,bygget med duplo og tegnet, Og når jeg da ber han om å slutte å mase setter han i et krigshyl og krokodilletårene fosser Så....dere får ha en flott dag,nå får vi gå og hoppe på trampolinen og en tur i butikken...for dette her orker jeg ikke...det gjør meg bare veeeldig irritert og det gagner ingen wræææææææææl
dritgrei hei hei! Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 hehe... jeg tror det blir fint med barnehage jeg :-) ha en fin dag min venn!
Trollmora Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Ja det kan jammen være slitsomt å være lekekameraten til en aktiv krabat. Husker for egen del at det var veldig greit med barnehage da eldste var ca 18 mnd. Bare noen timer ril å begynne med var stor lykke for mor som kunne leke alene.
♥Snulder Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 ;=) ... det er etter slike perioder at man lengter til jobben! Selv om jeg jobber i en av landets største "barnehager" for voksne menn... så er det rene ferien i forhold til å underholde småtasser hjemme;=)
frøydis m/ 4 Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Ja jobben kan være fin å ha innimellom! jeg har akkurat lagt minsten og sitter nå og tenker på at det er siste timene jeg har helt for meg selv på to måneder,- for nå starter skoleferien for eldste,- og om en uke begynner hun i sommerjobb, men da har de andre ferie. Heldigvis skal de ikke underholdes hele tiden, men likevel,- nå skal jeg nyte halvannen time ........ :-))
Maud Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Sånne underhold-meg-hele-dagen-gutter er strevsomme for mammaene. Her er lillebror syk og vil helst ha mamma hele tiden. Med en farmor som drar i ham i et sett, var det godt da han sovnet ;-) Håper din lille gutt også sover nå.
coscos Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Kjenner meg litt igjen, med en liten en som henger rundt benet. Jeg kan ikke ta opp PC'en på dagtid når han er våken. Fikk ny PC til jul, og like etter, så var to taster ødelagt :-( Den ene er en tast nede på venstre side og den vet jeg ikke hva brukes til, og den andre er "ø"-tasten som nå må presses litt ekstra ned, men den bruker jeg heldigvis ikke så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå