Meg + 2 prinsesser Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Lille persille har trykka no alvorlig på telefonen min,og nå har det kommet opp noe rss på dispalyet. Noen som kan fortelle meg hvor på telefonen jeg finner det? Har jeg titta igjennom alt som er, men ser det ingen steder:-S
happybirthday Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Prøv å slå av og på tlf, og se om det forsvinner.
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 He he, jeg fant det bare under "mine snarveier" Vet ærlig talt ikke hva det er :-S
pøber´n & je Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 hun har slått på RRS leseren din. Jeg kommer inn på den når jeg trykker oppover på navigeringsknappen.
* 5 om dagen * Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 når du trykker på menyen, og på meldinger, nedover der som du kan velge skriv ny, innboks osv...der ligger en plass som heter SRR leser. det er sikkert den ho har slått på. men jeg tror du må inn på verktøy, og på komunikasjon kanskje for å endre på det...vet ikke asså...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2008 Der ja! Herre, er det mulig det da, og overse den liksom! Tusen takk dere:))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå