Veslesnuppa Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Ja,det må jo være sant da!!!!!!Tok en ClareBlue graviditets-test nå i morges,og krysset lyste mot meg!!!!!!!!! Vi har prøvd så lenge,så det har ikke helt gått opp for meg,tror jeg.. Og denne måneden fant jeg ikke EL heller.Hadde bare sex på slump toppen 2 ganger.Magen er oppblåst og jeg kjenner at det er noe "rart" ner nede..Nesten som å ha hold i eggstokkene;) Hvis alt går bra,så får storebror et lite søsken rundt den dagen har fyller 17 år!!!!!!! Litt av et hopp!!!!! ÅÅÅÅ,som jeg har gledet og ønsket dette!!! Det er håp for alle,og når man minst venter det!!! Nå blir det masse god mat og snask framover;) (Samme far;)) Lykke til alle sammen,dere er i tankene mine.Håper virkelig at dere også får oppleve dette!!!!!!
tittei72 Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Så flott,gratulerer så mye med spire til deg også.lykke til i svangerskapet:)
millan1971 Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Gratulerer så mye og lykke til med svangerskapet! Det blir en flott bursdagspresang til storebror:)
Vegaspia Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 wow, gratulere så mye, har lest litt om din frustrasjon så dette var gledelig ) Kos dere masse og send oss andre litt babystøv )
Fia72 Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Gratulerer til deg! Er i samme båt selv! Positiv CBdigitaltest i morges - hurra!
Veslesnuppa Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2008 Tusen takk for alle gratulasjoner:) Sender dere babystøv********************************************************************************************************************************************************************************************************************************* Jeg går liksom rundt i svime og bare surrer.... Får ikke gjort noe av betydning.Fordøyer dette her enda:) Men ikveld blir det i hvertfall noe godt på menyen!!!!!!! Lykke til alle sammen!!!!
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 21. juni 2008 #10 Skrevet 21. juni 2008 Så flott da, Indianerjenta! Har vært bortereist, så er litt treg med gratulasjonen :-) Gratulerer så mye!! Klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå