Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg på dag 41..forrige mnd hadde jeg en syklus på 63 dager..krusser for at denne ikke blir like lang!bare negative tester og ingen tegn til mens.Litt kvalm og ømme pupper fra igår men ellers lite.

Er det flere enn meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melder meg på her, er ikke så lenge som deg er på min 25 dag nå, men aner ikke syklusen min, har bare hatt mens en gang etter jeg tok ut hormonspiralen. Har også bare negative tester men samtidig noen tegn.

Skrevet

så jeg er ikke alene nei!lenge siden du tok den ut?Tester hver 3 dag her..Lykke til videre!håper du er gravid:)

Skrevet

Er en uke over ikm nå.. sist var jeg 1uke og 4dager over før jeg fikk mens så usikker.. men noen symtomer denne gangen, men farget utflod som jeg tror ikke er bra:S

Skrevet

hei cezca!

Åssen symptomer har du?

Skrevet

jeg vil være med her :) sitter å venter på denne forbaska TR som ikke har dukket opp 4 mnd siden jeg sluttet med prevensjon ... vet at det kan ta tid siden jeg gikk på sprøyta :( men ønsket om å bli gravid er sååå stort ... så håper at den snart dukker opp :)

Skrevet

klart du skal være med eiamor!ikke den kosligste tråden å melde seg inn i men må bare gjøre det beste ute av det og skravle litt på veien:)

Håper og krysser for at du får TR veldig snart!!Kjenner du noen tegn på at mens kommer da?

Skrevet

trøtthet, sulten, svimmelhet og stikking i magen.. men føler noe er feil pga utfloden.. hmm.. irriterer meg skikkelig.. skal ut å kjøpe test nå og se åssen dette blir.. mamma fikk aldri positiv før hu var 2uker over men jeg prøver meg:)

Skrevet
:) Spenndene uansett!venter spent :)
Skrevet

ja, får håpe det er positivt selvom jeg ikke har den følelsen.. også er det fredag den 13:p hehe.. snakkes senere da jenter:)

Skrevet

Melder meg inn i denne tråden jeg. Er på dag 46 i syklusen, har hatt svake murringer lenge nå, men ingen tante i sikte! Bare negative tester. *sukk*

Skrevet

samme her samira, negativ test idag..

Skrevet

Og der kom TR..:(

Skrevet

uff..alltid nedtur.prøve å tenke at det er ny pp rundt hjørnet!men aldi moro og ikke lett å holde seg posetiv,men får satse på at den vil sitte i denne runden! klem

Skrevet

Jeg melder meg også inn her. Skulle hatt TR for 2 dager siden. Foreløpig ingen tegn på verken det ene eller det andre, men gikk over en uke over sist, så har ikke for store forhåpninger.

Skrevet

jeg har den siste tiden hatt ømme bryster, halsbrann og oppblåst mage ! så klarte ikke dy meg i går og tok en test .. den var selvfølgelig negativ da.. regna nesten med det egentlig , men er så nedtur alikevel:(

har oxo til tider litt svake mensen smerter så syns TANTA kan komme snart asså .. men hyggelig å ha andre og snakke med mens man venter *hihi*

Skrevet

hvordan har dere det jenter?noe nytt!?

Skrevet

jeg sa TR kom men neida, det var kun en stripe og etter det ingenting:S

Skrevet

noe sjangse at det kunne være feste blφdnig?hvis du har hatt senere el enn antatt..

Skrevet

det skulle stå festeblødning

Skrevet

nei, uff.. kroppen bare lurer meg:( nå er virkelig TR her:(

Skrevet

vil være med her!

Har ikke helt peiling på når jeg skal ha mensen. Sluttet på pillen for 3 uker siden. Før jeg ble gravid, for 13,5 år siden, hadde jeg bare 3 ukers sykluser, men det kan jo ha forandret seg. Iflg. 3-ukers syklusen skulle jeg hatt mensen på fredag 13., men venter fortsatt og bare negative tester... Har ikke giddet å teste i dag, føler på meg at mensen kommer snart så.... :)

C.

Skrevet

hei du!da får vi satse på at mens er rundt hjørnet så dere kan begynne i ny pp! hold oss oppdatert da!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...