Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Fetteren min vil ikke ta ut sine 6 ukers pappapermisjon for di da blir det så mye styr på jobben, og han sier også at han ikke har spesielt lyst til å være hjemme med barna på dagtid. Jeg synes folk som han ikke burde fått barn - hva synes dere?
Gjest Zima *PP?* Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Syns folk som ikke liker å være hjemme med barna sine generelt kanskje burde ventet med å fått unger .
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Enig. Har han fått barn, må han ta ansvaret også.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Min far nektet å ta pappapermisjone i sin tid. Han er ikke noen særlig god far heller da, har vel vekslet tre ord med ham siden jeg ble født.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Syns det er greit, men han kunne nå vel vært hjemme noen uker den første tiden for å avlaste mor i barselperioden. Noen er bare ikke skapt for å være hjemme med barn på dagtid uten at det trenger å si noe på kjærligheten overfor barna.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Anonym 10:05: Håper du i så fall mener at det gjelder både menn og kvinner? At man kan si at noen kvinner heller ikke er skapt til å gå hjemme og at det er for mye å forlange at de skal gidde å være hjemme i seks uker? Og at et ikke trenger å si noe om deres kjærlighet til barna sine?
hit og dit Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 Det er ikkje ein mann eg ville hatt barn med.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #9 Skrevet 15. juni 2008 Kun helt spesielle og prekære situasjoner i jobben skulle kunne gjort at jeg godtok noe sånt. Men at han ikke VIL, eller det blir pes, det hadde han aldri kommet unna med her.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #10 Skrevet 15. juni 2008 Hadde han hatt en veeeeldig god unnskyldning, hadde det jo vært èn ting, men generelt syns jeg svært lite om sånne menn. Hvis man ikke vil passe ungen, får man bruke prevensjon. Og det med at noen ikke passer til å gå hjemme med barna, syns jeg bare er tull. Det sier faktisk noe om kjærligheten til barna, hvis man ikke vil være sammen med dem. Syns jeg. Og selv om det føles rart å ha ansvaret for et barn hele dagen, blir det jo en vane, og barnet ser at pappaen (i dette tilfellet) er glad i ham/henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå