Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har sånne vakuumposer som lufta kan suges ut av, til å oppbevare klær i og sånt? Såg det på tvshop for mange år sia, og det såg jo utrulig deilig ut å kunne få alt av dyner og tøy som skal lagres heilt flatpakka. Men fungerer det egentlig? Og kor får en egentlig kjøpt sånne? Vi skal flytte snart, så hadde vore utrulig deilig å kunne pakke inn en del klær og dyner i sånne. Om dei fungerer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tv-shop har enda slike.

Har funnet andre steder også, men husker ikke hvor.

Skrevet

de har sånne poser på boots-apotekene. men skal se om jeg finner andre plasser de selger disse også.

har tenkt på prøve de selv når vi en gang skal til syden på ferie....

Skrevet

Jeg har disse, kjøpte de på enklereliv på strømmen, kan også bestille de på enklereliv.no. de er kjempe smarte, vi har stuet bort mye vintertøy og ekstra dyner og puter i disse!! utrolig plasssparende!!!

Skrevet

Problemet er ofte at de er så små de posene! De har noen på jysk, men de er på størrelse med brødposer omtrent. :S

http://www.tvshop.com/NO/products/2942/6084

TV-shop sine var heller ikke helt i dyne-størrelse syns jeg. Tror de har hatt sånne i en av de katalogene man får i posten innimellom, med alt mulig rart... Select eller no...

Skrevet

Ellos har i flere størrelser. I den minste fikk jeg plass til 4 dyner og 3 hodeputer :)

Skrevet

Tusen takk for tips. Då skal eg sjekke litt, så blir det vakumering, gitt. Har så ufattelig mykje barnekle som ikkje skal brukast med det første, og en del dyner og sånt. Tar jo så masse plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...