Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 har en uke til ikm, men er nå beg å være konstant sulten, litt små kvalm i magen som kommer å går, og tisser mye også beg på nettene. kan dette være noe kanskje;) ja vet jeg skal ta test, men lurer på om andre har hatt dem samme tegnene? er inne i 3pp nå.
Gothminister Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Fikk ømme pupper 1 uke før ikm med begge gutta.
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Jeg var altså så sikker på at jeg skulle få mensen som jeg aldri før har vært. Jeg hadde så sterke menssmerter i magen og ryggen at jeg ikke helt visste hvor jeg skulle gjøre av meg =/ Men mensen uteble og her sitter jeg med en kjempestor mage og med 11 dager igjen til termin =)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 takk for svar, husker ikke hvordan det var i mitt forrige svangerskap, men når jeg venter TR så er jeg plaget med smerter foran i bak, eller murringer, men har ikke noe sllikt nå, får bare vente til Torsdag å se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå