Julekule08 Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Skulle jo egentlig ikke bruke angel sound igjen. Men fordi vi reiser på ferie i dag ville jeg bare ha en ekstra liten forsikring på at alt er ok. Og for første gang fant jeg selvfølgelig ikke hjertelyden. Leita ganske lenge, men hørte ingenting. Har alltid funnet den på ca. samme plass før. Har noen av dere opplevd å absolutt ikke kunne finne hjertelyden selv om dere har hørt den mange ganger før?? Er forresten12+5.
twitter Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Jada - bare ta det helt med ro. Jeg har en AngelSound selv og iblant hører jeg hjerteslagene kjempegodt, andre ganger overhode ikke. Etter uke 12 begynner babyen å røre ganske mye på seg så det er ikke så rart om du ikke finner den på samme sted. Ta det med ro - du finner den nok igjen senere God ferie!
AO3 Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Aiai, her har du grunnen til at jeg ikke kjøpe meg en sånn! Prøv igjen om en dag eller to... Jordmor fant hjertelyden på min mini omtrent da du var kommet så langt som du er nå, men det var ikke så lett, og han/hun flyttet seg mye mens hun holdt på - bort fra apparatet. Dette ville han/hun ikke være med på, nei! Kanskje din også gjør det? De begynner jo å bli ganske mobile...
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Da jeg var like langt på vei som deg hørte jeg ikke hjertelyd hos legen. Du er jo ikke så langt på vei så tror ikke du har noen grunn til bekymring. Er nettopp defor jeg ikke ville kjøpe noe slikt, man blir unødvendig bekymra.. Fikk høre hjertelyd for første gang på kontroll i uke 20 jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå