Gå til innhold

god morgen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal jeg spise lunch med barselgruppen for sitse gang. Det er rart, det nærmer seg nå, og disse damene har jeg lekt masse med. det er jo faktisk dem jeg har hatt min stavangertid sammen med, og nå er det siste gang vi får til å møtes alle fire før jeg pakker familien og flytter. Oi oi oi... det blir virkelig...

Men i dag skal jeg kose meg og late som om det er noen andre som skal flytte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos deg.

Det er rart å flytte. Du er sikkert mye flinkere enn meg til å holde kontakt med venner som bor andre steder (jeg er elendig, og kjenner på gikta at du er flink). Men det krever litt innsats å holde vennskap varme når livet er travelt og man ikke har møtepunkt i hverdagen.

Jeg er så glad for at det ikke er meg som skal flytte!!!!

Skrevet

Jeg er nok ikke så god på det i alle fall ikke så god som jeg skulle ønske, men jeg prøver.... jeg har heldigvis en haug av venner som er flinke de også,og da er avstandsforhold litt enklere :-)

Skrevet

God morgen min venn! Skjønner at det er rart at det er siste treff med barselgruppa. Nå er det avskjeder hele tiden og det gjør avreisen mer konkret og tydelig. Avskjeder er trist :-(

Er forresten glad for at du skal vente med å flytte til Dritgreipappan kan være med. Det tror jeg er lurt.

Skrevet

Jeg er helt helt sikker på at det er lurt... jeg kan ikke en gang huske hvorfor vi skulle flytte før han.... :-)

Skrevet

Kos deg på barseltreff :)

Det er klart det blir trist,det er alltid vedmodig å ta farvel,men du har venner dit du kommer...og tenk så fint når du kommer tilbake til Stavangerbyen å ha venner der også :))

Skrevet

Morn til deg òg :o)

Du er vel snart nede i en tekopp, skravlende med barselvenninnen nå.

KOS dere!

Skrevet

Håper du er igang med trivelig treff!!!

Litt vemodig å gå videre, men det fikser du så greit atte!!!

Er i gang med kortet ditt Småen... har bare hatt litt mye å suldre med i det siste. Men nå kan jeg vel skrive den nye adressen på konvolutten?

Skrevet

Hei snulder... jeg er ikke i gang med treffet enda, men snart er jeg avgårde kåre, og det blir koselig. vi flytter ikke før om to uker, men hvis du koser deg noen minutter hver dag så kan du sende det til den nye adressen... har du den?

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde den... Fikk den jo på en PM for lenge siden....

Men når jeg gikk inn for å sjekke postkassa mi så var den helt tømt... og fikk en feilmelding da jeg prøvde å sende PM...

Lurer på om det er noe feil med den kassa mi jeg????

Skrevet

Kos deg på treff!

Husk at egentlig gleder du deg til å flytte også. Været i den byen du bor nå er ikke det mest stabile vet du :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...