Gå til innhold

Noen andre med søvnproblemer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke til å sove for tiden.

Har jeg syndet og tatt en times tid på puta i løpet av dagen så våkner jeg hele natten og det blir ingen god søvn. Men om jeg derimot er våken hele dagen og legger meg kjempe trøtt i normal tid så får jeg ikke sove skikkelig da heller!!! Hoftene verker til tusan av og til, og har menssmerter og lyskesmerter.. (de har komt siste dagene)'

Noen forslag til bedre søvn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,,

Jeg sovner gjennom hele natten, og våkner rundt 6 tiden,,

Jeg ligger på siden med en pute i ryggen og en pute mellom benene som igjen avlaster bekkenet mitt,,,

Jeg ligger også på et dynetrekk som jeg synes hjelper meg når jeg evt skal snu meg..

Prøv dette og kanskje du sover godt i natt..

Jeg er 29 + 2 dager på vei, hvor langt er du??

Skrevet

Hei, i natt har jeg hentet både puter å laken og varmeflasker osv.. men det hjalp ikke så mye nei. Verker og kaver, håpet på jeg ikke skulle få noen flere plager nå, sikkert de med mer plager enn meg som har all grunn til å rope ut men jeg begynner å bli lei nå!!!

Er 28+2 i dag.

Skrevet

Har StoOoore problemer med å få nok søvn jeg også. Blitt 4-5 timer pr natt de siste 2 ukene. Alt for lite for min del! Verker i bekken og hofter. Knaker når jeg skal snu meg.. også er jeg plaget med urolige bein. kjennes ut maur på innsida av beina. De siste to ettene har jeg vært på do 4-5 ganger. Så det begyner vel å nærme seg fødsel... Er hjemme med en liten aktiv type på 14 mnd, så jeg får ikke tatt igjen det tapte på dagen heller. Er 39+5 i dag. Så jeg har forhåpentligvis ikke så lenge igjen:) Meeen, d blir vel ikke akkurat noe bedre etter at ungen er født. Er vel bare å venne seg til lite søvn først som sist;p

Skrevet

Jeg ville sovet når jeg hadde mulighet. Rull en dyne, eller ha ammepute mellom bena og ligg på siden. Ha gjerne et glatt laken som gjør det lettere å snu seg.

Jeg sover som en stein om natta, men har to små som starter morgenen før jeg er klar til å stå opp. Og det hjelper ikke å legge seg tidligere. Har fått sove syke tror jeg:) Kunne sovet dag og natt. Er så trøtt nå, klarer nesten ikke å ha øynene åpen, også kommer ikke mannen min hjem før på natta. Blir nok noen kopper kaffe og glass med isvann i dag;)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg får heller ikke sove de e helt grusomt,jeg har massa kynner og får vondt i rygg og bekken uansett hvordan jeg ligger,så jeg har bare insett at jeg ikke kommer få sove om natten så nå bryr jeg meg ikke lengre jeg legger meg på dagen og då kan jeg sova 2 timer ganske godt.....

Skrevet

Jeg vil anbefale Akupunktur!

Gar selv til modningsakupunktur, og har i tillegg fått hjelp for andre "problemer" der.

Var tidligere plaget av urolige ben og leggkramper, slik at jeg sov veldig dårlig om natten. Dette har jeg fått nåler for og problemet er nesten borte... bare kramper av og til nå. I tillegg har hun satt nåler for ødemer og bedre søvn. Og vet hun kan hjelpe mot halsbrann for de som har det.

Jeg har ihvertfall mye bedre netter etter at jeg begynte med akupunktur, så det er vel verdt et forsøk...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...