Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Venter vårt 2. barn. Var borte i ca. 2 uker i forbindelse med jobb. Når jeg kom hjem forteller han om "forvirrende" følelser overfor meg og hele livet vårt. Hvordan kunne det snu på så liten tid? Han har i ettertid sagt at han ble grepet av pappa-panikk.. at han elsker meg.. sex-livet har vært fantastisk... vi har kost oss mye sammen... Det som er nå er bare at jeg føler en knytende angst for at han plutselig skal "ombestemme" seg igjen, at han egentlig ikke elsker meg... føler meg helt rar og det er ikke det samme som før. Ser på ham hele tiden for å finne tegn på at han egentlig ikke vil være sammen med meg, analyserer hva han sier, hvordan han tar på meg, kysser meg. Det er forferdelig vondt. Første nedturen i forholdet vårt. Tør nesten ikke snakke med han om følelsene mine for jeg er redd for hva jeg kan komme til å få til svar. Skal sies at jeg er høygravid. Bare håper det er hormoner som raser i meg.. men det er vel litt for naivt å støtte seg til...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Ville fortalt om usikkerheten du sliter med til din mann jeg. Det kan da umulig komme som et sjokk for ham at du tenker på dette fremdeles. Er ikke så lett å høre fra mannen sin at han er usikker på kjærligheten sin til deg - for neste dag å si "jo alt er ok allikevel, jeg fikk bare litt pappa-panikk". Kanskje du bør ha en nærmre forklaring på hva som egentlig skjedde. Ha en åpen dialog - slik at han neste gang er usikker ikke skjuler det for deg. Menn er rare - og jeg har selv opplevd å blitt fortalte av en mann at han ikke elsket meg. Noe som ikke var sant. Han var i denne perioden bare sliten, trøtt, stresset osv. Og det var meg det gikk utover. Når vi kvinner sier at vi ikke elsker noen så mener vi det. Vi har analysert det om og om igjen. Menn snakker før de tenker! Gled deg over et nytt liv:) Og snakk med mannen. Kanskje dette bare er en liten bagatell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå