Pusur_mor Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Dvs. Jeg har en fot i begge leire. Jeg har min termin ( som jeg er sikker på er den rette) 6. september, og ult 22. september. Dette er nr 6.
m*78 Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Velkommen hit da! Så godt å ta fatt på siste delen av svangerskapet :-) Det var stort sprik på din termin og UL termin. Hvordan har det vært de andre gangene, har du født til termin, eller gått på overtid? Tenker bare om du går over tiden kan det jo bli lenge, hvis legene velger å kun gå ut fra UL-terminen.
Pusur_mor Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2008 Hei! det var avvik på 3 uker på nr 4, og han kom 3 dageretter min termin og var veldig ferdiggått iflg jm, og da var det fortsatt 2,5 uke igen til ult. De andre er alle født nærmest min termin, men har da maks vært 5 dgr. avvik. Kommer ikke til å få stor baby denne gang. Skal på vekstestimering fra uke 30 ( 32), pga komplikasjoner under 2 tidligere fødsler med store barn. blir satt igang når babyen nærmar seg 4 kg. Dvs hvis h*n finner ut at hodet skal ned, og ikke skrå/tverr/sete-leie h*n har lagt seg til nå.
yasmina Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Hei Jeg husker deg fra da du skulle ha nr 5 mener jeg. Tror kanskje jeg var gravid med nr 2 da. Venter iallefall nr 3 naa og gleder meg masse. Hvordan har det gaatt med dg dette svangerskapet? Gaar ting greit ? Vet dere hva dere venter? her kommer gutt nr 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå