Gå til innhold

clearblue digitalt graviditetstest?!bilde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

var på min første ultralyd igår. vil ikke vite hva det er, men fyttikatta for ein deilige unge! H*n var helt friske. Måtte nok tisse snart pga blæra var full, hihi;) klødde seg i hodet også;) vi hadde litt problemer med å få h*n til å snu seg. lå nok å sov. hun ristet på magen min og dyttet, men tydeligvis like vanskelig som faren sin å vekke, hehe;) men etter ca 30 min snudde h*n seg og strakk på armene og ga meg et skikkelig hardt spark;)

men over til det jeg skal spørre om. Tenkte jeg skulle lage sånn babybok til den lille og har nå fått ultralydbilder, men jeg var så forfjemset når jeg tok grav.testen at jeg glemte å ta bilde av an. noen som har et bilde av en cb digitalttest som det står gravid på slik at jeg slipper å kjøpe en ny bare for å ta et bilde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har lagt ut et bilde. men det syns ikke så veldig men står i såfall gravid hehe

Skrevet

hei. takk. men oppløsningen var så liten at jeg kunne ikke zoome d inn. kunne du ha prøvd å sendt d til meg via e-post? hvis du kan så er min jaffal [email protected]

Skrevet

Jeg også holder på med en slik babybok! :) Jeg begynte å scrappe for 2 dager siden og har fått ferdig de 2 første sidene så langt. Tror det skal bli veldig artig for knøttet å ha til senere. Håper hvertfall det, for det tar tid... Jeg har også printet ut dagbok-notatene mine her fra BIM og limt inn i boken, så kan knøttet lese litt om mors tanker rundt det hele.

Om du fortsatt trenger bilde av grav.test. så si fra, for jeg også har et bilde av den. :)

Skrevet

hei. tusen takk for bildet! kommer kjempefint med i boka;););) skal bli kjekt å begynne. tenkte også at jeg skulle scrappe. de ferdige babybøkene syns jeg er litt kjedelige:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...