Arwen=) Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Sist gikk svangerskapet uten problem, men denne gangen klarer jeg ikke legge bekymringene til siden. Jeg er så redd for at jeg skal komme til legen 27 juni og ikke finne no liv=( Lurer på om jeg skal ringe legen og høre om de kan ta en kjapp ul på meg idag jeg... Eller bare høre etter hjertelyd..
Sunnybeach4gull :) Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Hey! dn følelsen vet æ alt om, å me grunn :-( du må nestn bare prøve å tænke positivt, d vil jo så gjærne gå bra!!! :-) Dm kanke høre hjertelyden før uke 12, 13, 14, mange læga/jordmødre nekte å prøve engang før uke 17, 18 pga stor sjanse for å ikke finne hjertelyden :-( Men visst du e vældi bekymra ville æ ringt fastlegen å be dm sende en rekvisisjon på ultralyd. Du kan også kjøpe dæ en dopler på ebay til 201 kr, men ikke sikkert du høre nåt før uke 13 da! Håpe at alt går bra me dæ :-)
Arwen=) Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 Legen tar meg inn idag og de har ul apparat så nå skal jeg gå opp. Kl 13.15 kommer beskjeden tenker jeg... *grøss*
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Ikke for å skuffe deg, men ikke vær lei deg om de ikke ser så mye hos legen! De er jo ikke utdannet gyn, og har gjerne ikke så gode apparater! Hos meg fant de ikke noe foster da jeg var 5+5, men var på gyn ul på sykehuset dagen etter og da så de en liten spire! Så var jeg på ny ul hos legen, han kunne bare se halve fosteret for det lå så langt nede, men i dag har jeg vært på en ny gyn ul på sykehuset og er 7+1 og vi kunne se et hoppende hjerte:) Så ville bare si at om de ikke så noe hos legen din enda så må du ikke tro det værste! Kommer jo selvfølgelig ann på hvor langt du er da, for meg var det for tidlig! Hold oss oppdater:) Klem
Arwen=) Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2008 Det gikk kjempe bra. Jeg er 8+1 idag. Legen min har ett top of the line ul anlegg. Jeg fikk se peanøtten min og ett stykk bankende hjerte... Jeg fikk med meg 3 stk ul bilder hjem og=) Legen hadde egentlig ikke tid til meg idag, men legekontoret mitt er så fantastisk at de ikke ville jeg skulle vente siden jeg var så bekymret..
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Åh så gøy!Da var det jo ingenting å være redd for:) Begge vi fikk se et lite sprettent hjerte:)Fredag den 13 er en lykke dag:) Jeg er 7+1!
Arwen=) Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2008 Akkurat 1 uke forsjell da... Grattis med ett stykk sprettent hjerte til deg og....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå