ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har fått meg 100% stilling på jobben min:) Har 50% men fikk da øke til full!! Fikk gla meldingen i går!!! Er så SYKT GLAD!!!! God helg damer:)
Koseklompen Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 GRATULERER Fikk 100% her om dagen selv Men det er på en ny arbeidsplass da
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2008 Tusen takk:) Er helt overlykkelig jeg:) Har ikke helt gått opp for meg enda:)
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2008 Det er så deilig Alt kommer til å bli tusen ganger lettere med tanke på inntekt,og ett evnt framtidig lån også liksom:) *danser på gulvet:)*
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2008 Yepps!! Var på jentetur i går ettermiddag å besøkte ei vennine hos oss:) Og når jeg kom hjem på kvelden og hadde fått lagt Oscar i senga så kom min herlige samboer med 2glass hvitvin til oss:) Han er såå snill han:) Yepps skal feire med deilig mat i kveld og i mrg skal jeg male ett vitrineskap:) Og bursdag på søndag:)
Koseklompen Skrevet 13. juni 2008 #10 Skrevet 13. juni 2008 Akkurat det tenker vi her og Går opp fra 115% jobbinntekt sammenlagt til 215% Nå DET er en stooor forandring
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. juni 2008 Ja sant det:) at alt blir så mye lettere:) Jeg skjønner det liksom ikke helt ennå jeg!! Syns det er for godt til å være sant:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå