mor07 Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Jeg kastet opp i går, lurer på om det er dette mageviruset som går. Skikkelig ubehagelig, Håper at det ikke går ut over babyen. Flere som har vært dårlige?
reekleim *fødeklar* Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 hei! Jeg er kjempe kvalm var kveld og natt, komm før ett par uker sen og virker pent som om det skal stanne til bebis er ute, så sikkert ikke virus her nei!
stineb Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 jeg er også endel kvalm enda,og har nå gitt opp at det skal forsvinne før babyen er ute
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har vært kvalm & uggen over 3-4 dager, spydde i går å garantert ikke virus her. Har ikke hatt noen form for kvalme i hele sv.skapet før nå 38+6
cille35 Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Jepp, kvalm og diare i flere dager her - snart en uke. Tror det er babyen som klemmer på tarmer og ting. Er 38+2 i dag, og håper ikke dette skal var i to uker..
jente Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Hei,, Jeg var veldig kvalm de 12 første ukene hadde hyperremisis, ekstrem svangerskap kvalme. Det hadde jeg i begge de to andre svangerskapene mine også.. Og da kastet jeg opp til uke 26 og uke 27. Denne gangen stopper jeg lagt før, og har frem til uke 28 hatt det helt toppers.. Men de siste ukene har jeg begynt å bli kvalm, kvalmen kommer like fort som den forsvinner igjen, og jeg har hittil ikke kastet opp.. Noe jeg er veldig glad for.. Ellers kan jeg anbefale akupunktur... Det hjelper,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå