Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 http://vaalerenga12ogdaniel.blogspot.com/ Bare av en sykkel.... Hehe Herlig å se hvor lite som skal til for å glede.. I hele går holdt han på med denne sykkelen, og han måtte tilogme si godnatt til den... hehe
dritgrei hei hei! Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 hehe.. det er kosleig at de blir glade, og stilig at de blie KJEMPEGLADE! gratulerer med ny sykkel i hus!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 Jaaa, dt er det! Takk for det:p Idag skal vi på tur med sykkelen! (jeg er like henrykt selv merker jeg *kremt* ;o) )
dritgrei hei hei! Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 hehe... ja vi blir gjerne det.... hahaha kos deg på tu r med den nye sykkelen da.... med ungen oppå ;-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2008 Ja, det håper jeg virkelig (at han er oppå...) hahah Hvis ikke er det litt flaut.. Nei, nå må jeg komme meg ut av pysjen her også.. Tiltaksløøøøs! )
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Kjempeflott side du har..ser at du har jobbet mye med den:-) For en herlig liten pjokk:-) sykkel er popis her også..egentlig alt som triller..hehe
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2008 Tusen takk for det, Nydelige Christina+spire! Jaa, alt som triller.. I bakgrunnen kan du se en Byggmester Bob traktor.. Åå, det er/var favoritten.. hehe Og den farta han får når han setter seg på den da!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2008 *phu* Han elsker sykkelen sin! Herlig!=) Vært ute nå. Ville omtrent ikke sette den fra seg for å komme inn... Men, nå pøsregner det ute. Huff...
Gemini77 Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 Kjempefin gutt og kjempefin sykkel! Husker deg fra BIM også for du fødte like før meg (har en gutt født feb 06). Ser av hjemmesiden din at du skriver at du har PCO, men du har info om PCOS. Hvilken av de har du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå