Camilla venter sitt 2 barn<3 Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 kan jeg spørre om fødslen nr 2 var like vond som første gang?
Kjærlighet <3 Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 ja det var den:-) Men den var raskere og jeg hadde mye bedre kontroll fordi jeg visste mer hva jeg kunen forvente. det var ikke like nytt og dermed ikke like skremmende, så den virket ikke like vond på en måte :-) Litt vanskelig å forklare egentlig--- Med nummer en tok fødselen 4 timer og nummer to brukte 1,5 time. Så jeg har raske med veldig intense fødsler:-)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Ja, det må jeg vel innrømme. Var myye mer sliten med nr 2, gikk med masrier i 2-3 døgn før fødselen til slutt satt igang så hadde knapt sovet noe + at dagen før gikk jeg rundt og rundt hele tiden, for ellers så gav riene seg og det ville jeg jo ikke, hehe. Så når det satt skikkelig igang var jeg helt utslitt og fødselen ble jo dertil tyngre, gikk heldigvis forholdsvis raskt når det satt ordentlig igang;) Men det hjelper jo helt klart å vite hva man går til da, gleder meg til fødsel nr 3 uansett jeg;)
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Fødsel nr1 gikk kjempefint.. Fødsel nr 2 derimot.. den var mye hardere enn jeg trodde.. Men nå skal det sies at jeg har blitt satt igang med begge.. og dumme meg blånektet på smertestillende.. ikke å anbefale!!
LivetErEnLek Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Fødsel nummer to var myyye bedre enn nummer en. Gleder meg til neste gang jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå