Gjest Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 De 2 første pp hadde vi sex som vanlig, men denne gangen bestemte jeg at vi skulle satse mer. Jeg trodde at jeg kom til å EL (og fikk heldigvis rett) denne uken så vi hadde sex fredag-onsdag, pause i går, og skal ha fredag-søndag. Syns det er veldig kjedelig med denne "planlagte" sexen, og håper vi slipper dette så veldig lenge... (mange merkelige detaljer man føler for å dele med andre her inne ja...sorry)
JulieF*Victoria* Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Uff, ja vi også har en del planlagt sex rundt EL. Fra ca dag 10 begynner jeg med EL test, og tar en test hver dag frem til jeg får positiv. Vi prøver å ha sex annen hver dag rundt denne perioden. Noen ganger hver dag også, alt etter som hva vi orker (?!) faktisk. Har mistet litt gleden av sex pga prøvingen for å være ærlig:( Det blir så påtatt. Håper det kan klaffe snart, så man kan slippe det der....
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Her i huset er det kun jeg som planlegger, sambo bare stiller opp og er vel ganske så fornøyd med det tror jeg:) Men må innrømme at jeg kanskje ikke alltid har like lyst egentlig, men gyver løs fordi vi vil ha en liten til - og det blir jo ganske okey allikevel når man først er i gang! Hehe..
malla85 Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Under el har vi planlagt sex ellers har vi når vi har lyst...
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Huff, jeg har tenkt på det samme. Vi har jo ikke prøvd aktivt enda, men er redd for at det å ha sex skal bli en "mekanisk greie" der utløsningen bare blir "et innskudd i banken". I utgangspunktet har jeg en greie med at det liksom skal være romantisk å prøve å lage barn, men er redd det skal bli mer stress enn romantisk. Synd hvis det blir sånn.... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå