Gå til innhold

Noen som har efaring med e bay shopping?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt noe gjennom ebay, jeg har aldri gjort det før og føler meg som den dusten nå :=) Sendte en email til selger for å få totale sum med shipping.Vil jeg da få forklart hvordan vi går videre med betaling ? Må jeg nevne paypal og er det vanskelig dette med paypal?

Litt nervøs jeg nå... ja vet det er litt teit hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Er helt ny på ebay jeg også, men jeg kjøpte en mei tai der i forgårs. På min side måtte jeg automatisk betale via paypal, da dette er tryggest. Har du vertifisert paypal? :)

Uansett, etter at jeg hadde bekreftet kjøpet, kom det opp den totale sum, sammen med shipping. ( Du må endre innstillinger oppe i hjørnet, fra "USA" til Norway. Da får du opp shipping kostnadene)

Så sendte jeg mail til selger og spurte om de kunne "gift wrappe" pakken, da jeg slipper å betale toll. ( Fant ut siden at jeg hadde sluppet det uansett, da det kom på under 200 kr)

Vanskelig å forklare, men håper du forstod litt? hvis ikke, så spørr igjen:)

Faaaarlig med ebay, jeg ble helt HEKTA,hehe:)

Et annet tips er å bare handle fra de som har 100 % positive "feedback". :)

Skrevet

Tusen takk for svar :=)

Jeg fant ut av det tilslutt, har registrert meg hos paypal og gjorde egentlig bare det instruksene sa. Men det jeg lurer på er om hvordan vet jeg at selgeren blir betalt, må jeg si ifra når varen er kommet og så blir pengene overført?

Skrevet

Har ikke handlet på e-bay jeg, men har betalt med pay pal. Gjorde bare det som sto og like etter fikk jeg mail fra selger om at betalingen var mottatt og at varen nå ble sendt. Fikk t.o.m. dato når jeg kunne vente den. Dette var på nok200. Vet jo ikke om det blir det sammen, men....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...