Gå til innhold

Forgive me ladies, for i have sin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt på 2 år våknet 6.30 i dag, og det er ikke så skrekkelig uvanlig. Men saken er at jeg hadde så vondt i hodet og følte meg ikke bra. Jeg tok 2 paracet, hadde en liten lekekasse oppi senga til lillegutt og gikk og la meg igjen...

Dørene mellom rommene vår åpne og jeg sov ikke, bare låg der en halvtime ekstra slik at pillene fikk virke. Lillegutt stor kosa seg!

Nå vil han vel dette hver morgen :) Så dette var vel egentlig ikke det smarteste jeg har gjort..

Andre som har tydd til slike nødløsninger?

Hilsen Hannah

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke helt hva problemet er....?

Skrevet

Så bra :)

Trodde jeg skulle få masse pepper; for man skal vel la barnet stå opp når det våkner og at senga ikke er noen lekeplass...

Hannah

Skrevet

Du har jo ikke akkurat torturert ungen din da... så lenge ungen koser seg går det nok heeeeelt fint det der .

Skrevet

Hehe, rart det ikke har kommet noen angrep? Dette er jo en klassisk "ANGRIP" tråd.

Nei, synes ikke du har gjort noe galt, jeg. Han koste seg jo, så hvorfor ikke. Gjort det selv også ;) Har en sønn som gjerne er oppe før sola. Nå er han 8, men det hendte man måtte ty til slike løsninger nå og da når han var liten.

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Hvorfor skrive på språk du ikke behersker, egentlig? Det gir ikke den flair og élan du tror, tvert imot.

Skrevet

Ja, jeg synes du skulle be Gud om tilgivelse, for dette var en grov "synd"!!

Skrevet

Line: ja det er derfor jeg er så pysete at jeg bruker anonymknappen :)

Nei han kosa seg han,kommer sikkert til å bli fristet til å gjøre det ved en senere anledning også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...