Gjest dagdrømmer Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Var nettopp i kjelleren for å sette på klær, og midt i døråpningen lå det en DIGER edderkopp. Omkretsen med beina må ha vært en del større enn den ringen jeg greier å lage med tommel og langfinger - og jeg har lange fingre! Håper den er i nærheten når mannen kommer hjem, jeg nærmer meg i hvert fall ikke!! Våget meg såvidt inn for å sette på maskina, men vil helst ikke ned igjen... Lurer på om det lille beistet hadde vært like skummel om jeg hadde sett det utendørs? Håper i alle fall ikke at det er en vordende mor som nedkommer i løpet av dagen...*grøss*
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Fikk frysninger nå...de er så skummel . Jeg takler de bare ikke, er skikkelig redd både store og små..:S
Gjest dagdrømmer Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Ikke noe å ha i hus nei. Det verste er jo at det finnes ikke en eneste god grunn til å være redd for dem!! Jeg har kommet meg litt, for noen år siden hadde jeg ikke nærmet meg bunnen av trappa engang. Det absurde er at rotter og slanger har jeg ingen problemer med. De syns jeg er fine, og tar gjerne på dem. Men de utgjør jo en potensiell trussel, med tenner og gift og basselusker, så det er mye mer logisk å ha en innebygd fobi for dem... Ja ja...
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 ikke mere enn meg! Skal gifte meg kl 15, og sitter her og skjelver!! grøss!!!!ville tatt en edderkopp foran det akkurat nå ja!
Gjest dagdrømmer Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Så spennende! Masse lykke til! Husk bare å si ja du, så er dagen berga;) Og etterpå vil du nok være glad du tok mannen og ikke edderkoppen:D
Pysa Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 den er så stor forrdi den er gravid med 1.000.000.000 små edderkopper, skjønner du vel! neeeeeeeidaaaaaaaaaaaaaaa...... har hatt sånne selv, de er verre enn mus og slanger og krokofanter til sammen! føler med deg!
Gjest dagdrømmer Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 he he, ikke si det da! Måtte jo ned et ærend, til, og da var den borte. Studerte gulvet for hvert skritt jeg tok, vil ikke ha den der skvisa inn i sokkene mine *grøssegrøssegrøssegrøss*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå