Attekattenoa Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Har nesten ikke sovet i natt, ligget og sett for meg at legen ikke finner noe hjerteslag. Huff, som jeg gruer meg! Hvor stor er egentlig sjansen for MA? Har jo ikke blødd eller hatt vondt så må eventuell være at det har vært en MA, det jeg er redd for. Ettersom dette er vårt første IVF-forsøk så klarer jeg liksom ikke helt å tro at det skal gå "så lett" for oss - utrolig at det klaffet på første forsøk! Er så spent! Blir godt å få det overstått ihvertfall. Oppdaterer dere senere i dag!=)
Giinaღ Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Lykke til!!!!! Gruer meg til ul selv neste uke. Opplevde MA i desember. Det var et slag i trynet, så håper vi begge slipper å oppleve det (igjen). Sjansen er jo ikke så veldig stor for at du må oppleve det, da heldigvis!!!!!
Attekattenoa Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 Huff, stakkars deg som opplevde noe slik. Må være helt forferdelig! Så koselig at du er gravid igjen=) Hvor mange uker er du på vei? Hvordan oppdaget du at du hadde hatt en MA? Merket du ingenting før UL?
Spent Hattiec... Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Masse lykke til! Håper alt går bra og at du kommer smilende og trallende tilbake! :0)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Jeg skal også på ul i dag, kl 9! Jeg har også opplevd ma i februar og har også hatt 2 sa! Så du kan si jeg er livredd.. Gleder meg litt også Lykke til oss alle.
Attekattenoa Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2008 Takk for lykkeønskninger, jenter! Blir ekstra spennende for deg også i dag, suzy! Krysser fingrene for at alt ser bra ut hos deg i dag, det fortjener du virkelig etter alt du har vært gjennom!=) Hvordan merket du at du hadde hatt MA? Lykke lykke til!!!! Vi må oppdatere hverandre;-)
Collette Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Masse, masse lykke til begge to! :-) Dere må oppdatere oss da! Det vil helst gå bra.
Madam-mim Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Ønsker deg masse lykke til på UL i dag. Skjønner deg veldig godt, er livredd selv jeg. Vi klarte det på 3 icsi, og skal på UL til torsdag. Har heller ikke blødd eller noe. Vi får bare håpe på det beste, det går som regel bra:)
Attekattenoa Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2008 Jippi!!!! Alt så kjempefint ut på UL=) Hjertet slår og den lille spiren måler 11 mm;-) Fikk bilde av det lille mirakelet! Hurra! Er så utrolig glad og letta! Håper det har gått like fint med dere andre som har vært på UL i dag=)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 13. juni 2008 #10 Skrevet 13. juni 2008 Tror fredag den 13 betyr lykke, for her banket det et lite hjerte også!Min målte akkurat i underkant av 9mm noe som var veldig vanlig i uke 7. Jeg er 7+1!Hva er du 2små m/ivf-skatt i magen? Jeg fikk også hjem et bilde, skal ha det på nattbordet slik at jeg kan se på det hver gang jeg skal legge meg..heh! MA: Jeg merket det egenltig ikke. Hadde litt brunt utflod i uke 6, men ikke noe annet!Ikke smerter,blødninger eller noe! Så på ul i uke 10 fant de ikke noe hjerte, og det hadde dødd ca i uke 6! Så jeg måtte ha utskrapning! Men alt det der har jeg lagt bak meg, nå ser jeg framover og nyter tilværelsen med å være gravid med ei levende spire:)))) Jippiii!
Attekattenoa Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. juni 2008 Det var jammen meg godt å høre at alt så fint ut med den lille spiren din også!!! Gratulerer så mye=) 13 er lykketallet mitt så det passet egentlig bra at jeg skulle på ultralyd den datoen, hehe=) Spiren min målte som sagt 11 mm og jeg var 7+3 i går! Når har du termin?? Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå