Gå til innhold

Hun "snakker" så lite.... baby 7mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 7mnd snakker så lite, ikke noe avansert babybabling... lager mest "klagelyder". Huff er litt bekymret jeg nå... Hvordan er deres babyer på ca 7mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alle barn er forskjellig... noen dager sover så og si min baby hele dagen ... andre dager snakker og babbler og jobber på,.,, hun er 7 mnd... men er du beskymret ta kontakt med helsestasjon...

Skrevet

Min var også sånn.,en gutt av få ord.Men han lager mye mer lyder og prater nå.Er 9 mnd gammel.

Hvis man kjenner noen med med bebi som snakker mye så er det lett å sammenligne å tenke at ens egen kansje burde snakket mer.

Kontakt helsesøster hvis du er bekymret:)

Skrevet

Min mini snakka også lite på den alderen. Eg hadde egentlig ikkje tenkt over det før eg oppdaga at barn som var 4 mnd yngre snakka mykje meir. Vart sjølvsagt kjempe bekymra! Syns eg prata masse med tulla mi, og kunne ikkje skjønne kvifor ho skulle snakke så dårlig. Men det gjekk berre nokre veker, så tok det seg fort opp. Ho oppdaga (til min store fortvilelse) at det var veldig kjekt å prate med mat i munnen, og no babler ho i veg.

Men eg ville diskutert det på helsestasjonen dersom det ikkje kjem seg innan rimelig tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...