surrehodet:) Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Skal si opp min stilling i en barnehage, og lurer på hva som bør stå i en oppsigelse....?
Bøggly Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Tja - kommer jo litt ann på bakgrunnen for at du sier opp. Dersom det (du mener) er kritikkverdige forhold, så der det faktisk mange som skriver noe om det. Eller at du har trivdes kjempegodt, men pga flytting, annen stilling etc, etc, så sier du opp. Mange skriver enkelt og greit: Jeg sier opp min stilling som........ i xxxxx barnehage, fom (dato). Med hilsen xxxx"
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Det du formelt sett må ha med er Hvem du er og når du slutter. Du kan også si noe om hvorfor du sier opp, men det er du ikke pliktig til. Det kan settes opp slik: Hanne Panne Huttaheitvegen 10 0000 Huttaheiti Kiwi Huttaheiti 0000 Huttaheiti 08.05.08 Ang. oppsigelse av stilling. Jeg ønsker å si opp min stilling som ekspeditør ved Kiwi Huttaheiti fra den 08.08.08. Dette grunnet overgang til ny stilling ved Huttaheiti Barnehage. Vennlig hilsen Hanne Panne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå