edvina har fått en gutt Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 mannen min går i gang og inviterer mange i familien til å komme å overnatte hos oss(vi bor i en annen by). Han mener det er perfekt timing siden utleieleiligheten er ledig. Problemet er at jeg er dritkvalm, og er ikke kjempe glad i svigers. De er ikke akkurat til hjelp for å si det sånn, og jeg synes det er uakseptabelt at han ikke spørr meg om det passer, hva med dere. Vi vet jo alle hvem som må kokkelere å underholde for svigermor....
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Er jo samme om timingen er god med tanke på utleieleiligheten, hvis du føler deg dårlig og ikke er oppegående nok til å stå på pinne for svigermor så burde du jo få slippe det. Det minste han kunne gjort var vel å spørre deg først før han inviterte dem Jeg er enig med deg!
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Om mannen min hadde gjort det, hadde han fått kokkelere selv dersom jeg ikke var i form..Har selv veldig kjekke svigerforeldre og de er sjeldent på besøk.... Men det er vel normalt å avtale slike invitasjoner på forhånd..i allefall dersom du ikke er i form..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå