Gå til innhold

Halsbrann!


juli 2013

Anbefalte innlegg

Æsj, sitter her med halsbrann! Har drukket både melk, spist banan, yoghurt og en halv pakke Love-hearts... Blir sikkert enda verre nå.. Hehe.. Huff... Dette er fææælt! :-O

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter skikkelig med halsbrann om dagen jeg også. Værst om nettene egentlig. Prøvde gaviscon først, men de klarte jeg bare ikke da de sveller i munne. Ble så anbefalt LINK. De hjalp en periode, men har blitt immun eller noe nå. Prøvde samarin men det hjelper heller ikke lenger. I går anbefalte legen meg noe som heter novalucid. Skal kjøpe de i dag. Håper de hjelper for det sliter på nattesøvnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt med Gaviscon nå.. Håper virkelig det fungerer..! Vondt og slitsomt med halsbrann.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff jeg hadde også halsbrann og lovehearts hjalp godt på meg men også blåbær!! fant det ut ved en tilfeldighet etter og ha spist pannekaker med blåbær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes gaviscon hjelper, men jeg bruker den flytende varrianten. Smarker ikke noe godt, men klarer å svelge den uten å smake så mye på den. Tyggetabletten sprer seg liksom i hele munnen før jeg får svelga noe som helst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har slitt med dette i begge svangerskap, og kan varmt varmt anbefale Novalzuid (får kjøpt på apoteket). Tyggetabl el flytende. Virker med en gang. Anbefales!!!!! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble bedre av Novaluzid (men vet ikke hvor bra det egentlig er for barnet). Tablettene smaker pyton. Yoghurt og mandler hjalp også. Melk, cola, tyggis, juice, surt smågodt, epler og sterkt krydret mat gjorde saken værre. Vaniljeis dempet ubehaget en kort stund, men er i alle fall godt :) Håper du finner noe som hjelper deg, for halsbrann er helt pyton.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titralac er tingen! Smaker ikke vondt og du kan velge om du vil tygge dem el svelge dem med vann! Ikke skadelig for barnet hel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Novalzuid ble anbefalt av legen min, og kona hans har også selv brukt det i 2 svangerskap, så det er helt trygt for barnet. Bare å spise vekk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...