bebi-i-magen Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 håper virkelig noe skjer i dag:) nå gikk slimproppen i går,så kanskje jeg er heldig:)
m*78 Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Hei. Ja er nok lange dager med mye venting, når man går over tiden. Man er jo på en måte låst til denne datoen gjennom hele svangerskapet. Så å se den datoen passere uten at noe skjer er nok ikke helt enkelt. Håper ting skjer snart nå da, er uansett ikke lenge til du har babyen din i armene. Lykke til :-)
bebi-i-magen Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 ja det er sikkert:) man fokuserer liksom så veldig på den:) ja håper noe skjer snart jeg også men nei er ikke lenge til,har snart min lille prins i armene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå