Gå til innhold

jada 2 dager på overtid..


Anbefalte innlegg

Skrevet

håper virkelig noe skjer i dag:) nå gikk slimproppen i går,så kanskje jeg er heldig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Ja er nok lange dager med mye venting, når man går over tiden. Man er jo på en måte låst til denne datoen gjennom hele svangerskapet. Så å se den datoen passere uten at noe skjer er nok ikke helt enkelt. Håper ting skjer snart nå da, er uansett ikke lenge til du har babyen din i armene. Lykke til :-)

Skrevet

ja det er sikkert:) man fokuserer liksom så veldig på den:)

 

ja håper noe skjer snart jeg også:) men nei er ikke lenge til,har snart min lille prins i armene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...